חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יתרונות וחסרונות לחשפנית במסיבה בלופט במרכז

בשעה טובה סגרתם לופט במרכז או בכל מקום אחד בארץ ואתם הולכים לחגוג מסיבת רווקים מטריפה. כיום הטרנד הלוהט והסקסי ביותר הוא להזמין למסיבה חשפנית, שתנעים את זמנם של החתן המיועד וחבריו שהם חוגגים את הלילה האחרון שלו כאדם חופשי.

אמנם הרעיון של חשפנית למסיבה בלופט במרכז נשמע מסעיר, אך מניסיון שלי יש להביא בחשבון יתרונות וחסרונות לנושא, כדי שמצד אחד תוכלו ליהנות עד הסוף ומצד שני תבינו שיש אולי אנשים שמסתייגים מהקונספט.

יתרון – עניין ולהט למסיבה עצמה
אף אחד לא רוצה שהמסיבה תהיה משעממת וכולם מעוניינים שמסיבת הרווקים שלהם תהיה זו אם הכי הרבה עניין, מוזיקה טובה, אלכוהול משובח וכן.. קצת זימה. היתרון בחשפנית הוא שתמורת מחיר לא מאוד יקר תקבלו מופע פרטי ומלהיט של כשעתיים, שירים את המצב רוח של כל החברים ויכניס אתכם לאווירה סקסית שאין לה תחליף.

חסרון – חלק מהמשתתפים אולי שמרנים
כשחוגגים בלופט במרכז או בכל מקום אחר, מזמינים למסיבה מגוון אנשים. לחלק רעיון החשפנית אולי קוסם וחלק עלולים להירתע ממנו מאוד, מטעמי דת, שמירת מסורת או אופי שמרני. זכרו שכדי שכולם יהנו צריך לכבד את הרצונות והרגשות של כולם ולכן כדאי להתייעץ מראש עם מי שאתם חושבים שזה עלול להפריע לו.

חסרון – כלה עצבנית
לא משנה באיזה מקום בארץ אתם חוגגים: לופט במרכז, לופט בדרום או בכלל לופט באיזור הצפון, נשים הן נשים בכל הארץ. זה אומר שאם תזמינו חשפנית, האישה לעתיד עלולה שלא לראות את זה בעין יפה. כמובן, שיש נשים שזה לא ישנה להן ובמקרה הזה אין בכלל התלבטות. בכל אופן רק אתם מכירים את הכלה הכי טוב, חשבו עם חשפנית במסיבה שלכם שווה את התגובה שלה.

יתרון –  לופט למסיבת רווקים בנוי לארח חשפנית
כשאתם חוגגים בלופט במרכז, בצפון או בדרום, המקום בנוי פעמים רבות במכוון כלופט למסיבת רווקים ויש בו את כל הציוד שדרוש לחשפנית: עמוד ריקודים סקסי, מערכת הגברה טובה וקלה לתפעול כדי לשים ברקע מוזיקה חושנית, מספיק מרחב כדי לקיים את המופע ואפילו חדר שינה מפנק למי שמעוניין באקסטרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גילת פיין

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גילת פיין

מאת: גילת פייןתיירות ונופש - כללי08/11/152255 צפיות
לירושלים יש תדמית של עיר סולידית, עם אוכלוסיה מגוונת, חיי לילה מעניינים ואופי ומראה מיוחד שאין בשום עיר אחרת בארץ. אולם מעבר לאופי השקט והרגוע, גם ירושלים יכולה להפתיע אתכם. מבחר החדרים לפי שעה בירושלים הוא מכובד בהחלט, ואם אתם תושבי המקום או עוברים באיזור תוכלו למצוא בקלות חדר דיסקרטי ונעים.

מאת: גילת פייןהפקות אירועים07/07/15951 צפיות
ארגון מסיבה מכל סוג שהוא יכול להיות כאב ראש לא קטן. לצד ההנאה והכיף יכולים להיווצר קשיים והתלבטויות שונים שיכולים להעיב מעט על כל הפאן שאתם מתכננים כשאתם חושבים על אירוע באחד הלופטים. עם קצת חשיבה מראש תוכלו להפיק אירוע אגדי, כל מה שצריך הם מעט סבלנות, אורך רוח וראש פתוח.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151899 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195782 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171646 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175581 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162021 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151899 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152595 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

מאת: קופירייטינג פלוסמסיבות רווקים ורווקות30/03/147064 צפיות
עדיף להזמין לופט למסיבת רווקות לפחות שבועיים לפני המסיבה. ספא למסיבת רווקות זו פעילות שאהובה על כל החברות. חבילת ספא זוגי היא מתכון בטוח להרגעה ולשחרור מתחים של בני הזוג לפני החתונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica