אם נשווה בין שתי הגרסאות של יונדאי i10, נמצא שהגרסה הקודמת הייתה הרבה פחות מאובזרת ואילו העיצוב שלה לקה מעט בחסר. עם זאת גם הדור הקודם זכה ללא מעט שבחים, אך הבעייתיות שלו לא פסחה מעיני החברה הקוריאנית שהגדילה לתקן ולהוציא את הגרסה החדשה. מלבד טיפול בעיצוב והוספה של מגוון תוספות, גם מדובר על מקצה שיפורים נוסף, כך שדי מהר הצצה פנימה מעלה מעלה מראה הרבה יותר בוגר, איכותי ואף מרווח ומזמין.
מתיחת פנים
כבר מישיבה מהירה בפנים הרכב ניתן לזהות שמדובר על שינוי מתיחת פנים ראוי לציון. מדובר על מידות שונות במעט שמובילות לשינוי גדול, על תכנון ארגונומי לצד הנדסת אנוש שהצליחו לרווח את הישיבה ועל מגוון אבזור נוסף לצד חומרים איכותיים שמותקנים כראוי ומצליחים להעמיד את יונדאי i10 במקום של כבוד, בראש הפירמידה של רכבי המיני שראוי להכיר כאשר שוקלים לרכוש רכב חדש- כאשר אין זה משנה אם מדובר על רכב שני למשפחה, אם מדובר על רכב לזוג, או אם מדובר על רכב למשפחה עם שני ילדים, וזאת כי הנוחות מסירה את תואר ה"מיני" מהתודעה ונותנת מקום של כבוד לרכב שיודע לספק מענה נרחב עבור מגוון צרכים.
נוחות נהיגה
הדור החדש מתהדר במנוע שקט בעת הנסיעה, בביצועים טובים גם מחוץ לעיר, בצריכת דלק סה"כ טובה, במגוון אופציות, (שני מנועים לצד 4 דגמים), היגוי אידאלי, רדיוס סיבוב מרשים, איכות נסיעה גם על גבי מהמורות, תיבת הילוכים נוחה לתפעול וכדומה, כך שללא ספק מדובר על ביצועים מספקים. אם נוסיף לנתון זה את הנתון שמדובר בין היתר גם על עיצוב חיוני, צעיר שמסובב ראשים לצד העובדה שהמחיר ההתחלתי עומד על 60 אלף ₪, במהרה נבין על מה כל המהומה ונבין כיצד המיני הקטנה של החברה הקוריאנית הצליחה לטפס במעלה הדרך אל עבר הפסגה ולהיות אחת מהאופציות האידאליות עבור הקהל הישראלי.
בטיחות
הגרסה היותר בסיסית כוללת מנוע ידני של 1.0 ל, 56 כ"ס לצד תיבת 5 הילוכים. נתונים אלו הם חלק מהותי מיכולת דינמית מרשימה, כאשר בנוסף חשוב לציין את רמת הבטיחות הגבוהה שמתאפשרת הן בזכות אחיזת גלגלים טובה עם פני השטח והן בשל מגוון מערכות בטיחות שמוטמעות בגרסה החדשה. מערכות כגון מערכת סיוע זינוק בעלייה, 6 כריות אוויר, חגורות בטיחות איכותיות, קורת חיזוק בכלל הדלתות והאופציה לבטל את הנעילה האוטומטית בזמן תאונה.