מי שרואה חשיבות באיכות השירות שניתן ללקוחות בישראל, בוודאי ישמח לשמוע כי מכון התקנים הישראלי הסמיך את חברת אריאל בונוס לפי תקן ת"י 9001 ISO. מדובר בהכרה רשמית בהיותה של החברה איכותית, ובהיותה שואפת לשיפור והרחבה מתמדת של השירות הניתן ללקוחותיה.
אודות חברת אריאל בונוס
אריאל בונוס הינה חברה מוכרת ומצליחה בענף השיווק הישיר של מוצרים באמצעות הטלפון. החברה מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד, תוך שימת דגש על שירות אדיב, אמין ויעיל. בנוסף, החברה כל הזמן שואפת לייעל, לשפר ולהרחיב את שירותיה למען טובתו של הלקוח. גישה זו קיבלה הכרה רשמית באמצעות הסמכת החברה לתקן המחמיר של מכון התקנים הישראלי - ת"י 9001 ISO.
משמעות ת"י 9001 ISO
תקן ת"י 9001 ISO נשען על תקן האיכות הבינלאומי 9001 ISO, שנחשב למחיר ומוביל בכל הקשור להבטחת איכות של ארגונים וחברות. ההסמכה לתקן זה דורשת את הקמתו של מערך איכות בארגון הפועל על פי גישה שיטתית, רציונאלית וידידותית. כמו כן, היא מעידה על יכולת החברה לבקר ולפקח אחר הליכים המשפיעים על איכות השירותים והמוצרים שהיא מספקת ללקוחותיה.
הסמכת אריאל בונוס לתקן האיכות ת"י 9001 ISO
בכדי שאריאל בונוס תהיה זכאית לתקן האיכות ת"י 9001 ISO, החברה פועלת על פי מערך האיכות שהתקן המחמיר דורש:
- • ניהול החברה - מבוצע באופן מאורגן ומוסדר תוך כדי הגדרה ברורה של תחומי אחריות בכל מחלקה ועבור כל עובד. מעבר לכך, החברה מתנהלת באופן יעיל ואחיד תוך התחייבות למימוש יעדים ותהליכים ארגוניים.
- • הפקת לקחים - באריאל בונוס מתקיימים הליכי ומערכי בקרה בכל תחומי הפעילות, תוך שימת דגש על איתורן של בעיות ותקלות מוקדם ככול האפשר, וביצוע כל הפעולות הנדרשות לתיקונן ומניעתן בעתיד.
- • שירות לקוחות - החברה מבצעת הליכי ניטור מדדים באמצעות ניתוחים סטטיסטיים במטרה לשפר את השירותים והמוצרים המסופקים ללקוחותיה.
- • שאיפה למצוינות - באריאל בונוס שואפים בכל עת לשפר את תדמית ומוניטין החברה ביחס לגופים ולחברות מתחרות אחרות בשוק.