בדיקת רכב מסוים באה לידי ביטוי בעיקר תוך התייחסות למידת היעילות שלו. הרכבים של היום כלל אינם מזכירים את אלו שהכרנו משנות השמונים של המאה הקודמת למשל. זאת מאחר והם מצוידים במחשב חכם, יש בהם חלקים מתקדמים מאוד, והם מעניקים הרגשה אחרת בכל הקשור לרמת החוכמה של הרכב ולאפשרויות השליטה של הנהג בכל רגע של הנסיעה.
לכן היעילות היא נושא מורכב שמדגיש עד כמה דגם מסוים של יצרנית רכב כלשהי יכול להיות טוב הרבה יותר לאדם שמחפש לחסוך בהוצאות על הרכב ולהרגיש שהוא מנצל את יכולות הרכב שלו עד תום. באאוטלנדר החדש של מיצובישי רואים מיד כיצד שיטת ה-phev משלבת בין שימוש במנוע חשמלי למנוע בנזין ובכך משפרת בצורה משמעותית את יעילות הרכב ואת ניצול צריכת הדלק.
מעבר ללא מעט רכבי כביש-שטח אחרים
בישראל של היום נמכרים דגמים רבים של רכבי כביש-שטח. מדובר על רכב שאיתו ניתן לא רק לנסוע בעיר בצורה מרשימה אלא גם לרדת מעט לדרכים צדדיות ואך לשטחים מסוימים בלי כל חשש. בכל הקשור לדגם המצוין מיצובישי אאוטלנדר phev הרי שהוא מצטיין בלא מעט דברים מול רכבי כביש-שטח אחרים ובכך הוא מציג אפשרות נהדרת לקנייה מוצלחת יותר.
עם נתוני צריכת דלק המדברים על כ-52 קילומטר נסיעה על כל ליטר בנזין כשהסוללה מלאה, ועם מספרים של עד כ-17 קילומטר נסיעה על כל ליטר בנזין כשהסוללה במצב נמוך של טעינה, אפשר להבין מדוע מדובר על רכב אמין ומצוין. נתונים אלו מדגישים לא רק את ההובלה על רכבי כביש-שטח אחרים בעולם, אלא גם את היתרון על פני מכוניות היברידיות שנחשבות לקטנות יותר מה-phev של מיצובישי.
נתונים מצוינים במיוחד כשמדובר על רכב גדול
הרצון של רבים לקנות רכב גדול ומרשים שיכול להציג ביצועים מעולים הוא לא דבר חדש. אך לעתים רצון זה נתקל בבעייתיות מסוימת בגלל שרכב גדול גם צורך יותר אנרגיה ולכן הוצאות התפעול שלו תהיינה יקרות. כשחושבים על העתיד, הרי שדבר זה יכול לגרום ללא מעט אנשים לחשוב פעמיים בטרם הם רוכשים רכב כביש-שטח שיכול להקשות עליהם מבחינה כלכלית.
אך היתרונות של מיצובישי אאוטלנדר phev מראים כיצד בזכות הנתונים המרשימים שלו אל מול רכבים גדולים וקטנים כאחד, הוא כזה שמשכנע בקלות נהגים ישראלים רבים להתעניין בו יותר לעומק מתוך הבנה שכדאי מאוד לרכוש אותו. כך, גם רכב עם נפח מנוע של 2.0 ליטר הוא כזה שיכול להיות מצוין בביצועיו מבלי שהוא יקרע את הכיס למי שרוצה ליהנות ממנו כמה שיותר.