בארץ יש ביקוש רב עבור רכבי מיני. ראשית כל ישנו עניין המחיר שמאפשר ליותר אנשים להשיג בעלות על רכב ושנית יש מקומות בהם גם אם לנהג ישנו הסכום עבור רכב גדול אך אין צורך מהותי ברכב שכזה, (עם 5 מקומות ישיבה נוחים), אנשים יעדיפו את רכב המיני, ולו רק עבור כל אותן פעמים בהן מבקשים למצוא מקום להעמיד את הרכב מבלי לגלח אל הרכב שמקדימה ומאחורה. אחת הבשורות היותר מרגשות שנוגעת לקטגוריית רכבי המיני נוגעת לעובדה שהחברה האהודה יונדאי יצאה עם דור חדש עבור יונדאי i10.
מקצה שיפורים
הרעש הגדול סביב יונדאי i10 אכן מצדיק את עצמו. אין מדובר על עוד שינוי מינורי שנעשה רק על מנת לעשות רוח וצלצולים, אלא מדובר בגרסה שכוללת כמה שינויים חשובים ומוצלחים, ועל כן מי שאינו התחבר לגמרי לגרסה הקודמת כיוון שהפריעו לו כמה אלמנטים, עשוי למצוא שהפעם הדגם יוצא לציבור הרחב כפי שצריך, לאחר שעבר מקצה שיפורים הכרחיים. במה מדובר? ובכן ראשית כל נתחיל מהפרמטר החשוב מכל שניתן לשים אליו לב כבר מהצצה מהירה. בעוד שהדגם הקודם סבל מבעיית עיצוב ונחשקות, הרי שהפעם מהר מאוד ניתן לשים לב לעבודת עיצוב מוקפדת שפונה אל הציבור הצעיר. הקווים יותר זורמים והרמוניים, (יצאו מהמראה הקובייתי), ובאופן כללי ניתן לומר שתוצאת העיצוב משדרת מודרניות רעננה עם קריצה.
נוחות
גם מבחינת נוחות ניתן להבחין בשינוי. ראשית כל מבחינת פרופורציות יש מגמת גדילה בכלל האלמנטים השונים, מלבד הגובה שאיבד 4 ס"מ. כמו כן כאשר נכנסים פנימה ניתן לחוות נוחות, ויחסית לעובדה שמדובר ברכב מיני גם ניתן לשבת בנוחות אך יחד עם זאת אין לצפות למקום אידאלי עבור יותר משני מבוגרים ושני ילדים, או לחלופין עבור יותר משלושה מבוגרים. כמו כן גם תא המטען מעלה שביעות רצון, מדובר על תא מטען שעומד על 252 ל' שמאפשרים פריקה וטעינה נוחה.
מחיר
אין לדבר על רכבי יונדאי או כל חברה אחרת מבלי להגיע אל השורה התחתונה. בשורה התחתונה מעניין לדעת האם מדובר על הזדמנות כלכלית ראויה, האם מדובר על רכישה נבונה. ובכן אם נתחיל מהסוף נציין שאכן מדובר על רכישה זולה שמעניקה חווית נסיעה טובה, צריכת דלק סבירה ועיצוב שאינו משאיר אנשים אדישים, אך יחד עם זאת על כל אחד לענות לעצמו איזו גרסה הוא מעדיף, כך שבאופן כללי יש להכריע האם מעדיפים רכב ידני או אוטומטי.