הפלטפורמה עליה נבנה הדור החדש של יונדאי i20 היא יותר גדולה באופן משמעותי ביחס לעבר עם גידול של ארבעה ס"מ באורך- 403.5 ס"מ, צמיחה ברוחב של 2.4 ס"מ- 173.4 ס"מ ומתיחה משמעותית מאד של בסיס הגלגלים ב- 4.5 ס"מ ל- 257 ס"מ. בנוסף חלה גם צמיחה בנפח המטען כך שעתה הוא מכיל לא פחות מ- 326 ליטרים להבדיל מ- 295 ליטרים בלבד בדור היוצא של ה- i20. פירוש בליל המספרים הנ"ל הוא תא נוסעים מרווח והרבה יותר אוורירי מבעבר, מה שמורגש בצורה בולטת מאד במהלך הנסיעה והישיבה בתוך הרכב.
פנים הרכב
למרות שהגג יותר נמוך מבעבר- 147.4 ס"מ עם צמצום של 1.6 ס"מ, בכל זאת קיים מאחור מושב עם שפע של מקום עבור זוג מבוגרים. מאחור הרצפה שטוחה שזהו נתון מצוין, אולם בין המושבים הקדמיים הוסט התא הרחק לאחור מה שהביא לצמצום חלל יקר מרגליו של הנוסע החמישי. קיים גם לא מעט מקום מלפנים בין השאר תודות לעיצוב הדשבורד בצורה מרוחקת מהנהג והנוסעים שהפך את הצורך בחיפויים למיותר ופינה לא מעט מרווח לברכיים ולרגליים. המושבים נוחים ומספקים טווח רחב של פעולה לכל כיוון ועם גלגל ההגה המתכוונן ניתן להשיג בקלות את תנוחת הנהיגה הרצויה.
אבזור
הדור החדש של יונדאיi20בסדרת מכוניות משפחתיות של יונדאי מצויד בתא נוסעים נעים למגע עם איכות חומרים והרכבה גבוהה במיוחד אולם נופלים ברמתן מהדגמים המובילים בסגמנט. מדובר בנתון די מוזר בהתחשב בעובדה כי מובילות הסגמנט הן חברות אירופיות ובדיוק מול אלו מכוונת יונדאי את הדגם החדש. הנדסת האנוש ברכב טובה למדי ומכוניות המבחן מגיעות עם כל מה שצריך- מושבי עור נינוחים, בקרת אקלים מפוצלת, גג פנורמי נפתח, מפתח חכם ולחצן תנועה, חימום למושבים ולגלג ההגה, מצלמת רוורס המוצגת על המראה המרכזית וכן הלאה.
מדוע אין מערכת מולטימדיה ברכב החדש?
היעדר נוכחותה של מערכת המולטימדיה ניכר מאד בדגם החדש של יונדאי i20. בחברת יונדאי טוענים כי לפי סקרי לקוחות שנערכו, מרבית הצרכנים מעדיפים לעשות שימוש בסמארטפון לצורכי ניווט, השמעת מוזיקה וכיוצא באלו. כתוצאה החליטה היצרנית לצייד את הרכב במנשא ייעודי המותקן בראש הדשבורד לאריזה בטוחה של הסלולר. מי שבכל זאת יתעקש על מערכת מולטימדיה יאלץ לחכות לאופציה זו שתופיע רק בעתיד.