מבחינת בטיחות שני הדגמים מציגים נתונים די זהים. שניהם מצוידים בשש כריות אוויר, כאשר אחת מהן היא גם כרית וילון. עם זאת בדגם מיצובישי אטראז' הכרית של הנוסע הקדמי ניתנת להסרה, כך שאם מדובר על אוטו למשפחה עם תינוק, הרי שמדובר באופציה מאוד חשובה ונוחה, אחרת התינוק לא יכול לשבת מקדימה. מבחינת בקרת יציבות לשני הדגמים יש מערך RISE – Reinforced Impact Safety Evolution שמוסיף לשניהם נקודות עבור ביטחון. עוד בשניהם נמצא מותחני קדם עבור המושבים הקדמיים, את המותחנים ניתן להדק באופן אוטומטי- פרמטר שמגן על הנהג בעת תאונה ומפחית מעוצמת הפגיעה. לשני הדגמים בקרת יציבות בעלת בקרת אחיזה, בקרת יציבות אקטיבית שמתוגברת עם חיישנים על מנת לטר את הנסיעה כך שבעת החלקה הגלגליים נכנסים למצב של בלימה. בשני הדגמים יש מערכת זינוק בעליה שמייצבת את ההרכב לכמה שניות על מנת למנוע הדרדרות לאחור, (רק ברכבים האוטומטיים), ואילו בדגם ספייס סטאר נמצא מערכת זו רק ברכבים בנפח של 1200 סמ"ק.
מיצובישי אטראז'
באופן כללי ניתן לומר ששני הדגמים אכן מצוידים במערכות ביטחון איכותיות ויעילות, ועל כן אם מחפשים אחר רכבים בטוחים, שניהם עונים על הקטגוריה כך שאין מנצח וסה"כ שניהם עומדים בטופ סקאלת הבטיחות. אם מחפשים אחר הבדלים, ניתן יהיה למצוא אותם בפרמטרים אחרים- אך מראש נאמר שהם לא יהיו משמעותיים. ראשית כל מיצובישי אטראז' המשפחתית היא בעצם גרסת הסדאן של מיצובישי ספייס סטאר סופר מיני . ועל כן האטראז' יותר מיועדת עבור מי שמחפש רכב משפחתי קטן, (ידועה בקטגוריה של המשפחתיות כרכב יחסית קטן), קל ולא פחות חשוב גם זול! משקלה של אטרז' עומד על 945 ק"ג ומכן שהיא לא רק קלה אלא גם מאוד חסכונית, חוסכת- כ21 ק"מ לליטר. עוד יתרון לגודל הקטן נוגע לעובדה שהרכב מאיץ תוך 13 שניות ל100 קמ"ש.
ספייס סטאר
לעומת דגם האטראז' דגם הספייס סטאר כבר שייך לקטגוריית הסופר מיני. מיצובישי ספייס סטאר כאמור יותר קטנה וגם היא מאוד חסכונית בצריכת הדלק ובנוסף גם ידועה כידידותית לסביבה. דגם זה מציע סביבה נוחה הן מקדימה והן מאחורה, אך יחד עם זאת תא המטען כבר פחות נוח ומעט קטן מדי.
נקודות דמיון נוספות
עד כאן מצאנו שמבחינת בטיחות, גודל, צריכה ואף מחיר שני הדגמים די זהים. מבט יותר מעמיק מגלה עוד כמה נקודות דמיון, כך למשל גם המפרט הטכני די זהה, לשתיהן יש את אותה תיבת הילוכים, שתיהן נעות על בנזין, לשתיהן כ"ס זהה, (6000 \80 כ"ס), אותו מספר צילינדרים ושסתומים, תצורה טורית זהה, בלמים קדמיים ואחוריים זהים, אותו נפח מנוע ואותו תגבור הגה.