כולם מכירים את אותם בקרים בהם אתם ממהרים מאוד לפגישה חשובה ומגלים כי דווקא היום הכול משתבש בדרך. החולצה מתלכלכת בקפה, המפתח נעלם, הילדים בוכים בכניסה אל הגן ופתאום גם הרכב נתקע באמצע איילון ואין כל דרך להניע אותו. אתם מביטים במראת הרכב בייאוש, מביטים אחור בפקק הארוך ונושמים נשימה עמוקה. זה הזמן להפעיל את פוליסת הביטוח שלכם ולהזעיק למקום גרר כמה שיותר מהר.
איך לשכנע את נציגי חברת הגרירה לתת לכם עדיפות?
הזמנת גרר בתל אביב או בכל אזור אחר במרכז הארץ בשעות השיא דורשת המתנה, כבר בתנאי הפוליסה מוגדר כי עליכם להמתין כשעתיים עד שלוש שעות. אין מנוסה מביטול פגישות הבוקר, צרו קשר עם המשרד ותעדכנו כי אתם מעט מתעכבים. הקדימו ככל האפשר את הפנייה אל חברת הגרירה והסבירו להם כי מדובר במצב מיוחד. אם הרכב שלכם תקוע באמצע כביש ראשי ומשבש את התנועה הגיוני יהיה לבקש אותם להגיע אל המקום במהירות האפשרית. ברוב המקרים, ניתן יהיה למצוא הבנה אצל נציגי חברת הגרירה, במידת הצורך, בקשו לשוחח עם המנהל שלא בכדי לצעוק או להתלונן אלא בכדי להסביר לו את חומרת המצב.
טיפים לזירוז הגעת הגרר
לרוב, כאשר אנו נתקעים באמצע הדרך קשה יהיה להעביר כתובת מדויקת לחברת הגרירה, אך כיום כבר ישנן תוכנות ניווט באמצעותן אפשר להכווין את הגרר אל המקום המדויק בו אתם נמצאים. כל גרר בתל אביב כבר מכיר היטב את תוכנות הניווט ועושה בהן שימוש. הסבירו היטב היכן אתם נמצאים בכדי לזרז את הגעת הגרר למקום. אם ישנם פריטי מידע נוספים כמו עומסים באזור או דרכי גישה טובות ומהירות יותר עדכנו את נהג הגרר בכך.
כדאי מאוד לזכור להיות זמינים לכל פנייה טלפונית של נציגי חברת הגרירה או הנהג, אם לא תענו לטלפון הגרר עלול לנסוע מהמקום. כמו כן, כדאי להישאר בקרבת הרכב. אין להשאיר את הרכב ללא השגחה ולעזוב את המקום, לא ניתן יהיה לגרור את הרכב ללא נוכחות שלכם או של נציג מטעמכם באזור.
במידה ואין לכם ביטוח, מומלץ להשמין חברה המספקת שירותי גרירה באיזור הגאוגרפי שבו אתם נמצאים, כך זמן ההגעה יהיה הכי מהיר שניתן אם משווים לגרר שמגיע מהביטוח שיכול להגיע תוך שעות...