פתרון קרדיט גארד לסליקה בינלאומית, מאפשר לבתי עסק בישראל להרחיב את עסקיהם לחו"ל
ולנהל את תהליך סליקת כרטיסי האשראי ממערכת ניהול אחת בשפה אחת, תוך חסכון ניכר בעלויות.
כחלק מתהליך הגלובליזציה, עסקים רבים מעוניינים להרחיב את הגבולות הגיאוגרפיים של פעילותם.
הוועידה השניה למסחר אלקטרוני עסקה השנה בנושא GoGlobal, המעבר ממסחר אלקטרוני לוקאלי, לגלובלי.
במסגרתה, קרדיט גארד החברה המובילה בישראל לפתרונות סליקה אינטרנטיים ושירותי התאמות ובקרת כרטיסי אשראי, הציגה פלטפורמת סליקת כרטיסי אשראי המתאימה לאתרי מסחר ישראלים הפועלים בחו"ל.
סליקת כרטיסי אשראי בחו"ל מורכבת ושונה מתהליך סליקת כרטיסי אשראי בישראל.
כמעט כל מערכות הסליקה בישראל מבוססות על פרוטוקול שב"א, בעוד בחו"ל מדובר בפרוטוקולים שונים לחלוטין. הסליקה הבינלאומית מורכבת יותר ברמת החלוקה בין סוגי כרטיסים, סוגי עסקאות, עלויות שונות לעמלות צולבות שונות, ריבוי מטבעות וכדומה.
פתרון קרדיט גארד לסליקה בינלאומית מבוסס על מספר שיתופי פעולה עם בנקים סולקים שונים, בפרט באירופה. שיתופי פעולה אלה מאפשרים לקרדיט גארד לספק שירותים מתאימים ללקוח המעוניין לפעול בחו"ל. חשוב לציין כי ההתקשרות לסולק בינלאומי היא תהליך שונה במהותו מהתהליך המקביל לו בישראל ולכן דורש היכרות וניסיון מתאימים. קרדיט גארד מסייעת ללקוחותיה בעניין זה תוך ליווי והכוונה.
"בשנה האחרונה הגדלנו את היקף הפעילות שלנו בחו"ל והיא כוללת היום שירות ללמעלה מ- 1,000 בתי עסק בהיקף שנתי של למעלה מ- 20 מליון עסקאות, ציין אוריאל בן דוד, מנכ"ל קרדיט גארד.
ניסיון זה מאפשר לנו ללוות כל בית עסק ולכוון אותו לפתרון הראוי והמתאים לו על מנת לצלוח את התהליך המורכב אך אפשרי של מעבר למסחר אלקטרוני גלובלי"