חפש מאמרים:
שלום אורח
21.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים בחו"ל ובישראל – מחפשים מלון 5 כוכבים......

מאת: webhosting-top10אחסון אתרים02/12/20091081 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אחסון אתרים - אתר האינטרנט כבית

תהליך בניית אתר אינטרנט לא שונה בהרבה מתהליך בניית משרד או בית. יש לבחור אדריכל ומעצב פנים שיעצבו את הבית (או האתר) וישרטטו את האתר "על הנייר". השלב הבא הוא מעבר ממצב של "על הנייר" למצב של "על הקרקע".

אחרי שבנינו את אתר האינטרנט הוא נמצא רק על המחשב הפרטי שלנו, ועוד לא עלה לרשת האינטרנט. עכשיו מגיע שלב קריטי, בו אנחנו מחליטים על איזה "קרקע" להציב אותו. כאן נכנס לתמונה תחום אחסון אתרים בחו"ל או בישראל על שרתים כאלה ואחרים.

 

אחסון אתרים - הצורך

מהו בעצם אחסון אתר? ומהו שרת? בעצם כל אתר בנוי מקבצים כגון עמוד האתר עצמו, התמונות שלו, הסרטונים שבו, ובעצם כל המידע שהאתר שלנו מכיל. כדי שגולשים יוכלו לראות את האתר, אנחנו צריכים לאחסן את הקבצים על מחשב מרכזי, שמחובר באופן תמידי לרשת האינטרנט, וגולש שרוצה לגלוש לאתר שלנו, בעצם "שולף" את המידע מאותו מחשב מרכזי. אותו מחשב נקרא שרת. ברשות חברות אחסון אתרים חוות רבות של שרתים, ואותן חברות נותנות שירות של אחסון אתרים על השרתים שלהם. סוג של נדל"ן באינטרנט...

אז מה אנחנו מחפשים? מה השוני בין חברות אחסון אתרים? איזו חברת אחסון כדאי לנו לבחור? ומה כדאי לנו לבדוק לפני שאנחנו ממקמים את האתר שלנו אצל חברה מסוימת? כל אלו שאלות חשובות, מהותיות והרות גורל לאתר האינטרנט שלכם.

 

אחסון אתר - קרקע יציבה ואתר בריא

חשוב לבנות את הבית על קרקע יציבה וכך גם במרחב הווירטואלי- כדאי להקפיד לאחסן את האתר שלנו אצל חברת אחסון אתרים בחו"ל או בישראל שהיא גדולה ומוכרת, ולא אצל חברה קטנה ועלומת שם. אין מתנות חינם ולא תמיד כדאי ללכת אחרי האפשרות הזולה והמפוקפקת.

אחסון אתרים וטיפול בשרתים הוא מקצוע של ממש, הדורש מיומנות, מקצוענות, תשתית ותקציב, לכן חברות אחסון אתרים גדולות ירצו כסף בתמורה לעבודה שלהם - וזה לגיטימי.

הרי לא הייתם רוצים יום בהיר אחד לגלות, שהבית הפרטי שלכם נעלם פתאום – כנ"ל לגבי אתר האינטרנט שלכם.

אחסון אתרים בחו"ל או בארץ?

חברות אחסון אתרים בחו"ל לרוב יציעו אפשרויות אחסון זולות יותר מחברות אחסון אתרים בישראל, לכן הרבה בעלי אתרים ישראלים מעדיפים לאחסן את האתר שלהם דווקא בחו"ל. עם זאת, אסור לשכוח את נושא שירות הלקוחות. אחסון אתרים הוא תחום הדורש זמינות תמידית, ויכולת תגובה מיידית של החברה בה יושבים השרתים. תקלות באתר יכולות להתעורר בכל שעות היממה, מאחר והאינטרנט פועל 24/7 , ולכן הזמינות של חברות אחסון אתרים צריכה להיות מיידית ומהירה, ורצוי  עם תמיכה טלפונית בנוסף לתמיכה דרך האי-מייל.

האתר שלנו צריך להיות תמיד באוויר ותמיד זמין בשביל הלקוחות. עם זאת, ישנה עוד סיבה לזה שהאתר שלנו צריך להיות בזמינות מלאה באופן מתמיד, והיא -  מנועי החיפוש.

אם האתר שלנו לא זמין בעקבות תקלה אצל חברת אחסון אתרים בחו"ל או ישראל, מנועי החיפוש יוריד אותנו מהמיקום שלנו בתוצאות החיפוש שלו. מנועי החיפוש השונים (ובעיקר "גוגל") סורקים באופן תמידי את אתרי הרשת, וכשהם מזהים אתר עם זמינות בעייתית,  הם ממקמים אותו נמוך יותר בתוצאות החיפוש.

 

חבילת אחסון

כשאנחנו בוחרים חבילת אחסון אתר, חשוב שנדע להבין ולחזות מראש את היקף התעבורה באתר שלנו. חשבו על כביש מהיר - אם עוברות בו עשרות אלפי מכוניות ביום, הוא צריך להיות רחב ובעל מספר נתיבים, אך אם יהיה בו נתיב אחד או שניים, ייווצרו בו פקקים. לעומת זאת, במידה ומספר המכוניות הוא לא גדול מדי, אין טעם להשקיע הרבה כסף במחלף אדיר מימדים.

כנ"ל גבי אתר באינטרנט- אם צפויים לנו עשרות אלפי גולשים בחודש, נצטרך להשקיע בשרת, שיוכל לעמוד בעומס הגולשים, אחרת השרת יקרוס תחת העומס. אך עם צפויים לנו מספר אלפים בודדים של גולשים בשנה נוכל להסתפק בחבילת אחסון זולה יותר.

מלבד התעבורה גורם נוסף שכדאי להתייחס אליו כשבוחרים חברת אחסון אתרים הוא הגודל של האתר. אם האתר שלנו מכיל טקסט בלבד, סביר להניח שהוא לא "ישקול" הרבה, אולם אם יש לנו הרבה תמונות, סרטונים או קבצים אחרים, כדאי להשקיע בחבילת אחסון גדולה.

 

מה עושים?

אם כן, אחסון אתרים בחו"ל או בישראל קשור במספר פרמטרים מרכזיים ויש להתאים את חברת אחסון האתרים לצרכים ולאתר שלנו. כמו בכל תחום בחיים כדאי לבחור בחברה אמינה, איכותית, גדולה ובטוחה..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב  במטרה לעזור לבעלי אתרים אשר מחפשים פתרון לעלויות האחסון היקרות בארץ.

לצערנו, חברות האחסון בארץ גובות מחירים גבוהים עבור חבילות אחסון בסיסיות המכילות שטח אחסון מגוחך של 5-10 MG ותעבורה חודשית מגוחכת עוד יותר של 1-2 GB.

אתר www.webhosting-top10.co.il   מדרג את עשרת חברות האחסון הטובות ביותר בחו"ל

חבילות האחסון בחו"ל נעות בין מחירים של $7 ל- $10 לאחסון אתרים ללא הגבלה על חבילות אחסון ענקיות של 100GB  שטח אחסון ו- 1000GB תעבורה!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webhosting-top10

מאת: webhosting-top10אחסון אתרים30/01/111163 צפיות
חברת GoDaddy הינה רשם שמות הדומיין הגדול בעולם, המחזיקה ביותר מ- 10 מיליון דומיינים תחת ניהולה, ומציעה מוצרים במחירים הנמוכים עד 70% מאלה של המתחרים, ותומכת בכולם בעזרת שירות הלקוחות הזמין 24 שעות שלה

מאת: webhosting-top10אחסון אתרים29/07/101040 צפיות
כיום, חברת HostGator הינה אחת מ- 10 חברות אחסון אתרים הגדולות בעולם, עם מעל 2,200,000 דומיינים מאוחסנים בשרתיה, ועם למעלה מ-260 עובדים קבועים בחברה. הגיע הזמן שגם אתה תכיר אותה...

מאת: webhosting-top10אחסון אתרים29/07/101059 צפיות
בעל אתר נכבד, האם אתה מאחסן את אתרך בעזרת חברות אחסון בארץ? הידעת כי הנך משלם עבור אחסון בארץ עד פי 8 מאשר בעלי אתרים המשתמשים בשירותי אחסון אתרים בחו"ל? בסקירה זו תכיר את חברת hostpapa ותתחיל לחסוך..

מאת: webhosting-top10אחסון אתרים29/07/101020 צפיות
בסקירה זו תכירו את אחת החברות הגדולות בארה"ב אשר מספקת שירותי אחסון ללמעלה מ-200,000 לקוחות ברחבי העולם. לאור מחירי האחסון המופרזים בארץ,כדאי להכיר את האפשרויות של אחסון אתרים בחו"ל

מאת: webhosting-top10אחסון אתרים02/12/091290 צפיות
מהו האחסון? יש לכם אתר חדש! תתחדשו! עכשיו רק נשאר להחליט האם להעלות את האתר לחברת אחסון אתרים בחו"ל או שעדיף להשתמש בשירותי חברת אחסון אתרים בישראל. לשאלה הזאת אין תשובה חד משמעית וההחלטה צריכה להיות לפי הצרכים של האתר ולפי קהל היעד שלו. יחד עם זאת אלו הם חלק מהנתונים שאולי יעזרו לכם להחליט.

מאת: webhosting-top10אחסון אתרים02/12/091159 צפיות
נגיד שיש לכם חנות, ויש לכם אפשרות לבחור את המיקום שלה בעיר - באסטה בשוק או חנות במרכז העיר. איך תרצו לבנות את התדמית של החנות שלכם? לאן יגיעו יותר קונים? איפה תשאירו רושם יותר חזק על הלקוחות? איפה אתם הייתם קונים?

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173564 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176258 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163162 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153163 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152686 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152883 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152593 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica