האם אתה בעל עסק שחושב לפתוח חנות וירטואלית? בניית אתרי מסחר אלקטרוני היא הכרחית עבור עסק שמעוניין למכור את מוצריו או שירותיו מבלי לפתוח חנות. כולנו מכירים אתרים של מכירות, אתרי מסחר או חנות וירטואלית. ישנם אתרים ענקיים כגון איביי או אמזון שכולנו מכירים, אשר דרכם נעשה מסחר אלקטרוני בהיקף עצום ובכל תחום אפשרי, ואתרים קטנים שמתמחים בנישות ספציפיות כגון אלקטרוניקה, מזרונים או כלי עבודה.
תהליך הקנייה באתרי מסחר אלקטרוני
כל אדם המבקש לרכוש מוצר או שירות באמצעות מסחר אלקטרוני, יחליט מה הוא מעוניין לרכוש, מהו תקציבו, איך הוא מתכוון לבצע תשלום ותוך כמה זמן הוא מעוניין לקבל את המוצר או השירות. ישנם כמה סוגים של מכירות במסחר האלקטרוני - מכירות פומביות, מכירות קבוצתיות, רכישות חברתיות, קניות קבוצתיות ועוד. בשלב השני הקונה יאתר את אתר המסחר הכי מתאים מבחינת מוצריו וטווח מחיריו ולבצע קנייה. ככל שהאתר שלך יהיה יותר מושך לעין, אנשים יקנו בו יותר.
בניית אתרי מסחר אלקטרוני
אתרים של מסחר אלקטרוני נקראים גם אתרים קטלוגים. מדובר באתרים שבהם החברה שלך או העסק שבבעלותך בה הוא מציג לראווה את כל המוצרים שלו, ומאפשר לגולשים בו להזמין אותם אונליין. אתה, בתור בעל העסק שעתיד להשתמש בשירותי בניית אתרי מסחר אלקטרוני תחליט אם הגולש באתרך יבצע את כל הרכישה דרך האתר - כולל סליקה של כרטיס אשראי, או שהוא יבצע הזמנה בלבד, ואז יקבל הצעת מחיר בשיחת טלפונית או במייל חוזר.
חשוב לקצר את הליך תהליך הרכישה
אחת מן הבעיות שממנה סובלים אתרים של מסחר אלקטרוני, הינה ממשק ארוך ומסובך, שאותו עובר הגולש עד שאתר האינטרנט נותן לו לבצע את הקנייה. הרבה גולשים מאבדים את סבלנותם בדרך, ומתייאשים מן התהליך. תופעה זו ידועה בשמה "נטישת העגלה".
כדי להגיע למכירות טובות יותר, חשוב שהחברה שתספק לך שירותי בניית אתרי מסחר אלקטרוני תבנה לך מערכת אשר מקצרת את התהליכים של ההזמנה והרכישה של הלקוח.
בצע ניתוח מעמיק של קהל היעד שלך
חברה רצינית של בניית אתרי מסחר אלקטרוני תתחיל בלשאול אותך ולעזור לך להגדיר מהן מטרות החברה שלך, מטרות אתר האינטרנט שלך וניתוח מעמיק של קהל היעד שלך ושל צרכיו המיוחדים.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים