בעבר, נסיעה לנופש במדינות שונות הצריכה הוצאה כלכלית לא קטנה, דבר אשר הוביל רבים לויתור על החוויה ויציאה לנופשים קצרים בישראל. בשנים האחרונות המצב השתנה וקיימות הצעות אטרקטיביות רבות של דילים בחול, עד כי פעמים רבות דילים אלו משתלמים יותר מבחינה כלכלית מאשר נופשים בישראל. מאמר זה יעזור לקוראים לבחור בצורה הנכונה את הדיל המתאים להם.
פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון
קיימים פרמטרים בסיסיים וחשובים מאוד אותם יש לקחת בחשבון טרם ההכרעה באיזה דיל לבחור. חלק מהפרמטרים אותם יש לקחת בחשבון הם:
• תקציב- יש להגיע להחלטה ברורה באשר לתקציב אותו מייעדים לנופש. החלטה זו תאפשר סינון יעיל וחיפוש מהיר של נופש מתאים.
• סטאטוס- מחירי הדילים משתנים בהתאם להרכב המשפחתי ופעמים רבות אף הרכב החבילה של הדיל. אם מדובר על משפחות, קיימים דילים אשר כוללים מלונות המותאמים לכל המשפחה עם פעילויות מיוחדות לילדים, אוכל המתאים לחך הילדותי ואטרקציות שונות. ישנם דילים לזוגות המעוניינים לחדש את הרומנטיקה בחייהם במלונות בוטיק יפהפיים בחו"ל, דילים לרווקים פנויים פנויות ועוד.
• עונה- חשוב לקחת בחשבון כי ישנן עונות תיירותיות וישנן עונות פחות תיירותיות. המחירים בעונות התיירותיות יכול לעלות ב- 10% עד 50% מהמחירים בעונות פחות אטרקטיביות.
• חברה אמינה- חשוב לוודא כי סוכנות הנסיעות בה מזמינים כרטיסים היא סוכנות וותיקה ובעלת מוניטין הפועלת בצורה חוקית ומעניקה לכל לקוחותיה את היחס האישי הדרוש.
רכישת דיל באינטרנט- משתלם יותר
דילים המוצעים באתרי אינטרנט של חברות נסיעות ותיירות הם לרוב זולים יותר מאשר דילים המוצעים לקהל הרחב בסניף של הסוכנות. הסיבה לכך נעוצה בכך שאתר האינטרנט כולל מערכת הזמנות אוטומטית, דבר אשר מונע מחברת התיירות את הצורך לגייס כח אדם אשר ישרת את קהל המתעניינים ולשלם להם שכר חודשי. מכיוון שאתר אינטרנט חוסך בצורה משמעותית בכל הקשור אל הוצאות החברה, החברה מתגמלת כל מי שעושה הזמנה באמצעות אתר האינטרנט שלה על ידי דילים במחירים אטרקטיביים ומגוון הנחות. המטרה של כל חברה כיום היא להרגיל את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלה לבצע כל פעולה באמצעות המערכת האינטרנטית ולתפעל אך ורק את המשרדים הראשיים של החברה.