מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר החדשה מצליחה להשיג את האיזון מושלם ביותר של ביצועי נהיגה עם שלושה אלמנטים עקריים ומרכזיים: שמירה על איכות הסביבה, איכות ובטיחות - כל אחד מהמרכיבים קיים בו ברמה חסרת תקדים. כיום אנשים המחפשים רכב חדש מחפשים יותר ממכונית בעלת ביצועים. אותם אלמנטים שהוזכרו עונים על דרישות האנשים שמחפשים רכב ולא מסתפקים רק בביצועים או יופי הרכב. מיצובישי אאוטלנדר מאפשר ליהנות בעת ובעונה אחת מכל הבחינות שרכב יכול להציע כיום. האאוטלנדר החדש קל ב-100 ק"ג מקודמו למרות התבססות על אותה הפלטפורמה. עיצוב הרכב "כבד" ולא מושך כמו הדגם הקודם, בדגם זה שמו פחות דגש עם עיצוב הרכב. מנוע ה-2.0 ליטר בגרסה מעודכנת, כאשר ההספק עומד על 150 כוח סוס והמנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה או ידנית (5 הילוכים). מיצובושי אאוטלנדר מגיעה עם 7 מקומות ישיבה.
מיצובישי אאוטלנדר לוקחת את היצרנית צעד אחד קדימה, במהירות חסרת תקדים, בדרך לתחרות עם מיטב התוצרת האירופאית והיפנית, העתיד של הדגם בהחלט נראה מבטיח. במכונית ניתן למצוא תא נוסעים מרווח ביותר ומאובזר היטב. צריכת דלק חסכונית ביותר שהושג בעזרת הפחתת המשקל בשלדת הרכב. דבר זה תורם גם למהירות וזריזות הרכב. במכונית מיצובישי אאוטלנדר ניתן להינות ממערכת עצור-סע, המערכת גורמת לדימום המנוע בזמן עצירת הרכב וכן תורמת בחיסכון הדלק. מיצובישי אאוטלנדר הוא בעצם שילוב של מיניוואן לרכב משפחתי נוח וגדול. תא המטען של הרכב גדול במידה ומושבי הישיבה האחוריים מקופלים אך במידה והמושבים האחוריים בשימוש תא המטען נהיה קטן לשימוש בנוסף , לרכב יש יכולת שטח מועטה מאד וכמעט ולא קיימת.
האאוטלנדר הוצג כמעט לפני שנה בעולם ומתחיל עידן חדש ואסטרטגייה חדשה הכוללת "אחריות סביבתית וחברתית" , מיצובישי אאוטלנדר מבטיחה רכבים מהנים יותר בשילוב של נהיגה עם דגש על חיסכון בדלק ופליטת מזהמים נמוכה במיוחד . מבחינה עיצובית , זוכה האאוטלנדר החדש לעיצוב בשפת העיצוב החדשה של היצרן המעניקה לרכב מראה הרבה יותר מעודן ונאה וכן, נוכחות הרכב מורגשת יותר על הכביש מהדור היוצא , גם אם מזוויות מסוימות הוא נראה יותר מיניוואן ופחות ג'יפון.
מבחינה בטיחות רכב זה לא מאכזב בכלל ונותן ביטחון ושקט נפשי בתחום הבטיחות. 7 כריות אוויר ברכב המגנות על הנוסעים ברכב וכן ביטול כרית אוויר נוסע, מערכת בלמים ABS ומערכת ESC המספקות בטיחות בזמן בלימת הרכב ובזמן הנסיעה עצמה, ובקרת יציבות אלקטרונית.