בעידן המהפכני של ימינו, צרכנים כבר אינם תמימים ואופן הצריכה השתנה באופן דרסטי.
בטרם כל רכישה, צרכנים מבצעים מחקר ומחפשים דרכים שונות לקבל מידע על החברות המשווקות את המוצרים הרלוונטיים. החברות מתנהגות בהתאם, ומותגים רבים הבינו שכבר לא מספיק רק להפיץ את המוצרים או השירותים שהם מציעים. כדי לעניין את הגולשים וליצור בעיניהם תדמית חיובית, הם חודרים לעולמות תוכן שעשויים לעניין את הלקוחות הפוטנציאליים, דבר שנעשה בדרכים שונות. אחת מהדרכים האלו היא ליצור קשר עם ארגוני צרכנות, במעין עסקה שתשתלם עבור שני הצדדים.
הבעייתיות בכך היא שהדבר נוגד את מהות ארגוני הצרכנות - ארגוני צרכנות צריכים להיות אובייקטיבים וחפים מכל קשר לפרסומת או מסחור. ברגע שהם יוצרים קשר עם גוף מסחרי, האובייקטיביות שלהם בעצם נאבדת משום שהם נאמנים לחברה שעמה ביססו שיתוף פעולה. הצרכנים שנכללים באותו ארגון בעצם נתונים למרות מנהלי ארגון הצרכנות, ולא תמיד מודעים לכל מה שמתרחש מאחורי הקלעים, וכך עלולים להיחשף להמלצות לא אובייקטיביות מצד ארגון הצרכנים לו הם שייכים.
למרבה הצער עוד ועוד ארגונים הופכים להיות מקושרים לחברות מסוימות, לא תמיד באופן פומבי, כך שכבר לא תמיד ניתן לסמוך עליהם. כדי לדעת אם ארגוני צרכנות אובייקטיביים, חשוב להשתמש במידע קודם, בלמידה של הנושא עד קבלת תמונה כוללת וברורה שתאפשר לכם להבין האם באמת ניתן לסמוך על ארגון זה, או שמא עומד דבר מה מאחורי ההמלצה שלו. חלק מהצרכנים, אשר אינם בקיאים ברזי התחום, לא יידעו לבצע מחקר זה, לכן ניאלץ לקוות כי ארגוני צרכנות אובייקטיבים. חשוב עם זאת לבצע גם סקר שוק קטן בעצמכם, ולא להאמין לכל מה שאומרים לכם - סקירה קצרה של המחירים שמציעים המתחרים, ביקורות על המוצר או השירות וכן הלאה. בסופו של דבר, המטרה שלכם היא לשלם מחיר משתלם עבור המוצר, ולא לרצות את ארגון הצרכנות שאליו אתם שייכים.