החלטתם שזה הרגע המתאים לערוך "אירוע עסקי" לעובדי החברה, החלטתם שהעובדים שלכם התאמצו, השקיעו ומגיע להם גם להינות מעט. אתם מבחינתכם אנשי עסקים דגולים, עשיתם דבר או שניים בחיים, מנהלי חברה אולי שתיים – אבל למרות כל הכישורים אתם עדיין לא יודעים איך להפיק ארוע עסקי, בשביל זה אנחנו פה, מפיקי הארועים העסקיים.
אז נתחיל בזה שנבין לעומק – מהו ארוע עסקי?
יש מספר סוגים של ארועים עסקים, הסוג הראשון של ארוע עסקי, הוא פשוטו כמשמהו – ארוע חברה – ארוע חברה נועד על מנת לגבש את עובדי החברה: את העובדים בינם לבין עצמם ואת העובדים לבין ההנהלה, האירוע אמור לשבר "דיסטנס", לערב מעט עסקים עם הנאה ובעיקר לספק לעובד את תחושת "מעריכים את עבודתי היומיומית הקשה ומצ'פרים אותי". ארוע חברה יכול להיות משהו צנוע כמו ארוחת ערב ומוזיקת רקע, יכול להיות ארוע גרנדיוזי באולם הכולל ריקודים, יכול להיות ארוע הכולל פעילויות שונות כגון קריוקי ותחרויות נושאות פרסים, ארוע חברה יכול להיות בעצם סובב סביב כל נושא אותו תבחרו.
אתם שואלים איך יודעים אם הארוע הצליח? התשובה היא חד משמעית במידה והעובדים יצאו מהארוע עם תחושת של "מחכה לארוע הבא"..."וואו איזה ארוע (במובן החיובי)"... או בקיצור "טעם של עוד" הצלחתם, נתתם לעובד חיזוק חיובי (במונח צבאי) וגרמתם לו להרגיש מתוגמל.
סוג נוסף של ארוע עסקי, הוא ארוע עסקי שנועד לערוך קידום מכירות, או במילים פשוטות קידום בית העסק. במקרה הזה המוזמנים הינם לקוחות בית העסק. האירוע יסבוב סביב העסק, מיתוגו וקידום מוצריו או שרותיו.
איך תדעו אם הצלחתם? זה כבר עניין של זמן... אבל בטוח שעוררתם עניין ואת שיחת היום בקרב מקורבי הנושא.
לאחר שהבנו אודות ארוע עסקי, חשוב לדעת להפיק אותו על הצד הטוב ביותר. כמו שנכתב בפסקת הפתיחה לא כולם בעלי ידע ויכולות להפיק ארוע כזה וארוע כזה מפיקים אחד ל... ומאוד חשוב שהוא יצליח. על כן בשנים האחרונות קיימים מפיקי ארועים עסקיים שמלווים את העסק מגיבוש הרעיון ועד יום הארוע, עוזרים בגיבוש קונספט, בחירת לוקיישן, עוזרים ביצירת האוירה, האטרקציות ובכלל ליווי, ייעוץ ושיתוף הידע שצברו בהפקת אינספור ארועים.
אם גם אתם מפיקים כיום ארוע חברה, עדיין לא בחרתם קונספט ולוקיישן אנו ממליצים לכם לפנות לעזרה (: בהצלחה.