מה הייתם עושים עד היום עם רעיון שעלה לכם למוצר מזון?
קמתם יום אחד בבוקר עם רעיון למוצר ממש חדשני. מה עשיתם איתו? האמת כנראה שכלום. בסופו של יום הפרנסה שלכם מגיעה ממקורות אחרים. יש לכם עבודה תובענית ואת כל הרעיונות שלכם אתם כנראה שקוברים. האמת היא שכדאי שתחשבו עוד פעם. לפחות בכל מה שקשור למוצרי המזון של חברת שטראוס. במאמר הנוכחי לכם מידע מפתיע על מיזם חדשני של אחת מחברות המזון המובילות של ישראל, חברת שטראוס הותיקה.
שטראוס - עלית הקונצרן המוביל בישראל כשמדובר על חדשנות אמיתית
שוקולד וגם קפה שחור של עלית ובעצם עוד אלפי מוצרים אחרים. כולם מתוצרת של פאר התעשייה המקומית. חברה ותיקה שנולדה ממיזוג של שתי חברות מזון מובילות. עלית ושטראוס. מעבר להיותה חברה גדולה ומובילה בתחומה, שטראוס הוא גם קונצרן שדוגל בחדשנות רבה. אחת התוצאות היא האתר שטראוס שלי שבו צרכנים יכולים להחליף רעיונות שונים למוצרים חדשים על בסיס קו המוצרים המוכר של החברה.
כמה מילות הסבר על פרויקט שטראוס שלי
שטראוס שלי הוא אתר אינטרנט ידידותי ביותר. אחרי הרשמה קצרה, תוכלו לבחור קטגורית מוצרים מסוימת. נניח שוקולד פרה, בממשק פשוט וקל להבנה תוכלו להעלות רעיונות שיש לכם לגבי שוקולד פרה. מצד שני צרכנים אחרים יוכלו להגיב על הרעיונות שלכם. מעל כולם נמצאים המנהלים של שטראוס. הם עוקבים אחרי הפעילות באתר ובמידה והם מזהים מוצרים מעניינים במיוחד הם מעבירים אותם לפס הייצור, גם אם מדובר על תקופה קצרה במיוחד.
חוכמת ההמונים מושג שעליו נבנה פרויקט שטראוס שלי
פרויקט שטראוס שלי הוא עוד מוצר, תולדה של מושג שהפך להיות מאוד נפוץ בשנים האחרונות. חוכמת ההמונים. הרעיון שמאחרי המושג הזה גורס שגם לצרכנים שהם לא אנשי מקצוע יכולה להיות השפעה חיובית על התפתחות של מוצרים. יש להם לא מעט ידע ותובנות ואם רק ישתפו אותם באופן שוטף הם יתרמו לחברה. בשנים האחרונות ניתן למצוא בהרבה מאוד תחומים שימושים מעניינים בפלטפורמות של חוכמת ההמונים. אחת הדוגמאות המוכרות היא חברת וייז שהפכה את שיתוף ההמונים לכלי רב ערך עבור נהגים
התרומה הגדולה של האינטרנט לקשר שבין חברה עסקית ללקוחות שלה
האינטרנט שהולך ומתפתח ובייחוד כול מה שקשור לרשתות חברתיות הופך להיות כר הפעולה הכי טוב כשמדובר על חוכמת ההמונים. פשוט קל עד מאוד ליישם רעיונות כאלו במסגרת של הקונספט הזה. ויותר מכך קל מאוד להפיץ רעיונות שהם חדשניים.
לסיום דוגמא מצוינת למוצר שנולד במסגרת קהילת שטראוס שלי
שוקו טורטית האם הזה נשמע לכם הגיוני? זהו שמסתבר שמאחרי המוצר הזה יש הרבה הגיון והוא החיבור שבין שני הטעמים האלו. מין הסתם שנייים שהם מאוד אהובים. רק כדי שזה יקרה הייתה חברת שטראוס עלית לקבל את הרעיון מאחד הצרכנים של קהילת שטראוס שלי בסופו של יום העניין מין הסתם ממש השתלם לכולם. כך בעצם נולד המשקה של חורף 2012 שוקו טורטית שילוב בין שני מוצרים נפלאים שכולם אוהבים. טעם משובח שממש מזכיר לכם ילדות