בתאריך 6.3.2012 משעה 22:10:41 עד 22:19:10 (9 דקות) ברדיו ברשת ב' בתוכנית האינטרנט ג'יגה בית נערך ראיון בנושא צרכנות תיירותית. ובה הסברתי איך חוסכים אלפי שקלים בטיול אחד בכל שירותי הלינה שקיימים. באמצעות מנגנון חכם שסורק את כל האתרים בעולם( כל מי שאתם מכירים) ונותן את המחיר הכי זול במלונות, צימרים, הוסטלים, פנסיונים כפרי נופש, חדרים להשכרה. לכל מלון מתלווה גם חוות דעת אוביקטיבית הלקוחה מכל האתרים אוביקטיבים לאחר שהגולש שהה במלון ומשקללת אותה
http://www.iba.org.il/media/?recorded=14&starting=881406&programCd=7064749
אתם מוזמנים להאזין
ובפורום קול ישראל http://forum.iba.org.il/message.asp?id=5031
למה לשלם יותר שאפשר לשלם פחות http://hotels-seeker.com
הכלי הנל. יכול לשמש אותך המטייל ככלי השואה מול הצעות שקיבלת ומניסיון זה עוזר מאד. באחד המקרים (גילוי נאות) סוכן הנסיעות שלי הפתיע אותי שעל אותו מחיר זול הוסיף לי צ'ופרים. אך ברוב המקרים קשה להתחרות מול אתרי הזמנות אינטרנטים חזקים ואיכותיים(שנותנים שרות מצויין).
לפני כשנה היה לי מקרה מדהים שיסביר לכם מה זה שרות. באתר הזמנות היה כתוב מלון 4 כוכבים במרכז פריז והמחיר היה כולל ארוחת בוקר לזוג 65 דולר ללילה (ישנתי שם 6 לילות). חודש לאחר ההזמנה קיבלתי הודעה כי דרוג המלון אינu נכון והוא 3.5 כוכבים ואז שאלו אותי האם לבטל את העיסקה או שאקבל החזר און ליין בשווי של 25$ ללילה(לא לשכוח 6 לילות). החלטתי, ולא הצטערתי שאני אשאר במלון ואקבל זיכוי. שאלה לי אליכם עם יד על הלב . האם זה יכול לקרות בישראל?????