עומד בפני בחירת ריהוט משרדי?
בפני כל מנהל עומדות בחירות מורכבות בעת הקמת עסק ובמהלך כהונתו ועמידתו בראשו.
עוד לפני שהעסק קורם עור וגידים המנהל נדרש לבחירות של צוותים מקצועיים, העמדת תקציב ובחירת מקום למשרד.
רק לאחר מכן, מתפנה המנהל וצוותו לבחירת ריהוט משרדישישמש את העובדים וגם אותו במהלך העבודה השוטפת.
כל מנהל רוצה שהעבודה תתבצע במשרדו בצורה הטובה והמירה ביותר שכן מילים אלו הן מילים נרדפות לעבודה יעילה. מה שקובע את יעילותם של העובדים היא סביבת העבודה שלהם המורכבת מפריטי הריהוט המשרדי שנבחר.
כל סביבת עבודה צריכה להיות מותאמת לאופי העבודה המתבצע בה ולכן יש לשקול היטב את כל פריטי הריהוט המשרדי ולשקול מעבר לאסתטיקה ונוחות.
יש לקחת בחשבון ולהתייחס גם לעיצוב של רהיטים למשרד היות ובאמצעותם מועבר המסר ללקוחות שנכנסים אליו. משרד שעוסק במכירת חפצי יוקרה צריך להחזיק רהיטים יוקרתיים כיאה לאופי עבודת המשרד ולבית עסק אמיד ויוקרתי, אך גם צריכים להיות פונקציונאליים למהלך העבודה.
חברות רבות של רהיטים למשרד מעניקות לא רק פתרונות ריהוט יצירתיים לכל משרד אלא גם מבצעים התאמה אישית לפי רצון הלקוח ולפי שטח המשרד העומד להיות מרוהט.
ייעוץ מקצועי הוא אחד מאבני הדרך החשובות בדרך לבחירת ריהוט מתאים אשר ימתג את בית העסק כפי שרוצה המנהל אך גם ישמש בצורה הטובה ביותר אותו ואת עובדיו.
משטחי העבודה הם הפריטים העיקריים בכל משרד ועליהם יש לשים דגש בבחירתם שכן על גבם מבוצעת כל העבודה בין אם מדובר בעבודה משרדית הכוללת ניירת, תיוקים וכתיבה ובין אם מדובר במענה לטלפונים, עבודה בסביבה ממוחשבת או אפילו קבלת לקוחות.
לאחר בחירת משטחי העבודה של העובדים ושולחן העבודה של המנהל יש לבחור ממש כמו ב עיצוב לבתים
כסא מנהלים וכסאות עובדים המתאימים הן בעיצוב שלהם והן בגובה לשולחנות שנבחרו. יש להתייחס כמובן לבחירת כסאות המתנה ללקוחות אם במשרדכם תהיה קבלת קהל הכרוכה בהמתנה שלהם.
בחירת יתר פריטי ריהוט משרדי
לאחר בחירת המרכיבים העיקריים המצויים בכל משרד והחיוניים לתפקידו, יתפנו המנהלים לבחירת יתר פריטי הריהוט המשרדי להשלמת המראה הכולל של המשרד וליצירת סביבות עבודה אופטימאליות.
כמובן שיש להתאים את יתר הפריטים כדי לשמור על אחידות במראה ועל מסר אחיד ורציני המועבר באמצעות פריטי הריהוט המשרדי.