מסיבת רווקות - מסיבה שבמרכזה נמצאת הכלה לעתיד והמסיבה אמורה להיחקק בזיכרונה כחוויה מתוקה לשנים.
אז מה עושים, איפה מתחילים?
תחילה יש לארגן זה את רשימת המשתתפות, חשוב להזמין בנות הקרובות לכלה ושאיתן היא תרגיש נוח .
מומלץ להתחיל בארגון מסיבת הרווקות לפחות חודש מראש.
עכשיו נחשב את התקציב למסיבת הרווקות ובהתאם לתקציב ולטעם ניתן לקבוע גם את אופי מסיבת הרווקות.
למרות שטעם הכלה נותן את הטון, רצוי שמסיבת הרווקות תתאים לכל המשתתפות כדי שלא יווצר מצב שמישהי עם פרצוף חמוץ תעכיר את האוירה.
חישבו על המקום למסיסת הרווקות – מסעדה, מועדון, צימר, וילה עם בריכה או בבית של אחת המשתתפות. בחרו מקום שלכולם יהיה נוח להגיע, מקום טוב באמצע.
יש לדאוג לאוכל, שתיה/אלכוהול (נהגת תורנית), קינוחים, מוזיקה טובה, מצלמה ואטרקציות.
האטרקציות למסיבת הרווקות הן רבות ואפשר ואפילו רצוי לשלב יותר מפעילות אחת למסיבת הרווקות. להלן חלק מהאטרקציות:
אוכל – נערוך סדנת בישול, יין או סדנת שוקולד מתוקה.
הופעה – סטנדאפיסט, קוסם, רקדנים.
באקסטרים – סנפלינג, צניחה חופשית... – ושיהיה בהצלחה (מחזיקה לכן אצבעות).
רוחניות - נזמין מיסטיקנית, קוראת בקלפים, אסטרולוגית או נומרולוגית.
וגם – הפלגה (זהירות מהקאות), רקדנית בטן, פדיקור, עיסוי...
לאחר שנבחר המקום ונבחרו האטרקציות הכינו לו"ז מפורט של ערב מסיבת הרווקות ושיהיה במזל.
נ.ב.
מומלץ להכין מראש משחקים מעניינים ולקנות פרסים.
כדאי לארגן כבר בתחילת הערב פעילות מגבשת בה כל משתתפת תספר על עצמה ואיך היא קשורה לכלה.
בשביל להכניס קצת "דלק" אפשר לשחק משחק שבו מי שמפסיד או לחלופין מנצח – צריך לשתות משקה עם אלכוהול.
לגבי האוכל אני ממליצה שכל אחת תכין משהו ולגבי הקינוחים
אני ממליצה "כמובן- איך לא" על סדנת השוקולד של "Eynavis שוקולד" שכבר תכסה את נושא הקינוחים.
שלכם – שרון כהנא