במאמר הקודם דיברנו יותר על התיאוריה שביתרון כתיבת המאמרים במאמר הזה אני הולך לדבר בצורה מאוד פרקטית על איך לבצע ולהוציא מהכוח אל הפועל את השיווק הזה.
דבר ראשון זה תדירות עסק רציני שרוצה לשווק את עצמו חייב לעשות זאת על בסיס יומי לא שבועי ולא תלת שבועי , יומי עם הנחה לגבי יום שבת אבל שישה ימים בשבוע חייבים לתת כדי לשווק את העסק מתוך 8 שעות עבודה לא להקדגיש חצי שעה ביום לשיווק יעיל וחינמי זה כמעט בגדל פשע .
המאמר שלנו צריך לכלול בתוכו מלל מעניין , אסור לנו לצפות שעם נכתוב שטויות באורך עמוד מישהו ישתכנע מזה זאת טעות שתוביל לבזבוז זמן מצידנו אם אתה לא יודע לכתוב בצורה מעניינת עדיף שתעשה ספורט בזמן הזה ולא תבזבז אותו על שיווק שלא ייתן לך כלום חוץ מכמה קוראים שיכעסו על כך שבזבזת להם את הזמן .
דבר נוסף זהו התקציר שחייב לכלול את הרעיון הכללי ואת התשובות לשאלות שהכותרת של המאמר מעלה , זה ייתן להם את האמביציה להמשיך ולקרוא את המאמר ואסור לנו לנחש שיהיה להם אותה בכל מקרה .
זה מאתגר וזה אפשרי וכל אדם שניחן ביכולת לחשוב מסוגל לעשות את זה , אם מצא חן בעיניך הרעיון אני רוצה להזמין אותך לרשימת הדיוור שלי שמוקדשת כולה ליצירת הכנסה פאסיבית מנדל"ן , שיווק באינטרנט באמצעות רשימת דיוור ואי ביי ושיווק רשתי שזאת נישה נוספת מעניינת במיוחד ההרשמה כמובן חינם באתר :
www.new-generation-agent.com
לי קוראים עוזי ואני בן 24 , אני מתעסק בנדל"ן ושיווק באינטרנט כבר 3 שנים ובעל ידע רחב בתחום , אשמח לראותך אותך חבר ברשימה שלי ולוקח את עצמך צעד קדימה בדרך לעצמאות כלכלית משלך.