ההיצע הנרחב והמנעד של השוני בין אולמות המיועדים עבור אירועים עסקיים הוא רחב למדי. לכל אולם יש מן הסתם יתרונות וחסרונות, והשאלה איזה אולם נושק למושלם מבחינתכם. רוב האולמות מותאמים עבור אירועים גדולים מעל מאה איש ובעיקר למטרות פרטיות וחגיגות אישיות. אולם, כאשר מחפשים אולמות אירועים קטנים דווקא נתקלים בקושי. לא כל אולם מוכן לפתוח שעריו בשביל אירוע של עשרים או חמישים איש. הרי מעבר להכנת המזון יש עוד צי של אנשים העובדים לשגשוג המקום – המנקים, המלצרים ואנשים אשר תפקידם שקוף מבחינתכם כלקוחות. בפרט, שלכל אירוע יש גוון שונה ואז האולם לא תמיד מתאים. אירועים עסקיים למשל חייבים להיות במקום נוצץ בעל יכולות רבות , שיעניק תחושה של קידום ושיתוף עסקי , ולא חלילה, יעניק תחושת מחנק.
מה מייחד אולמות לאירועים קטנים
אולמות אירועים קטנים מיועדים לחגיגה של פחות ממאה איש. במסיבה כזו יש להניח שרוב המוזמנים מכירים אישית אחד את השני או יכולים להתחבר בקלות. חשוב שהמקום יקרין חמימות ואווירה נינוחה על המוזמנים. ההבדל יורגש בעיצוב המקום ובסוג התפריט המוצע. לעומת אירוע פרטי, אירועים עסקיים צריכים להרשים את הצד השני ולא תמיד יש קשר מקדים בין המוזמנים. לכן יותר קשה ללכד את המוזמנים לאווירה נינוחה, וחשוב שהמקום עצמו יתמרן את הרגש להרגשת קרבה.
קיום אירועים עסקיים מחייב היערכות מתאימה
בעוד שבאירוע פרטי אתה בוחר את נותני השירות כרצונך, עבור אירועים עסקיים כדאי למנות אדם ניטרלי אשר כחלק מתפקידו מחליט החלטות דומות ויודע לנתח את המצב נכונה. שילוב מוזמנים נכון וחיבור תוכנית מסודרת לזמן האירוע יקלו את הרושם שנוצר במהלך האירוע. אולמות לאירועים קטנים מאוד מתאימים לבעלי עסקים לקיום פגישות של חתימת חוזה או קביעת גדרי עבודה, אשר מעוניינים לעיתים לקיים במקום ניטרלי. בררו במידת האפשר על טיב השירות, טיב המזון המוגש והדרך להגשתו. ערכו חוזה מסודר מול נותן השירות ונסו להגיע לאירוע שלכם נינוחים על מנת להקרין זאת על הצד השני.