חפש מאמרים:
שלום אורח
21.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה אתה צריך לדעת על אחסון אתרים

מאת: ראובן אזולאיאחסון אתרים03/09/20091285 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעולם לא היה זמן טוב יותר לבניית אתרים. ראשית הצעות אחסון אתרים היום זולות מתמיד, הטכנולוגיה מאחורי חשבונות אחסון אתרים פשוטה ביותר בכל הנוגע לניהול החשבונות וישנם סוגים רבים ומגוונים של תוכנות חינמיות ושירות תמיכה הכלולים בחבילות אחסון אתרים.

בתור התחלה תצטרך לשאול את עצמך שאלה אחת בטרם תתחיל בתהליך בניית אתרים: מה מטרתו של האתר שאתה מתעתד להקים. האם זה אתר אישי? האם אתה רוצה לחלוק תמונות שלך או של משפחתך? האם אתה מתכנן למכור משהו ואז מדובר בבניית אתר מכירות.

ברגע שאתה יודע בדיוק מה אתה מתכוון לעשות עם האתר שלך בתום תהליך של בניית אתרים ואתה יודע בדיוק מה הגולשים המבקרים באתר שלך ירצו לראות בו, אתה יכול לבחור בקלות ואפילו לפני שהסתיימה בניית אתרים חבילת אחסון אתרים המתאימה לצרכיך.


יש מספר שאלות חשובות שעליך להשיב עליהן בטרם תתחיל בתהליך של עיצוב אתרים ובניית אתרים. ראשית עליך להחליט אם אתה בונה ומעצב את האתר בעצמך או מחפש חברת בניית אתרים וצוות עיצוב אתרים מקצועיים לעשות את העבודה. לפני תחילת בניית אתרים עצמה אולי תצטרך להיוועץ ביועץ אינטרנטי, יועץ שיווקי או שניהם כדי להבין איך בדיוק האתר הגמור אמור לתפקד וליצור הכנסות ומה אתה תצטרך לעשות כדי למנף ולקדם אותו עד שישיג את מטרותיך. מצד שני אם מדובר בבניית אתרים פשוטים אישיים או פתיחת בלוג, תוכל בעצמך לבצע את פתיחת האתר בסיוע הדרכות של תומך מטעם חברת אחסון אתרים.

אנשים נמשכים למילה "חינם" ויש המתפתים להצעות אחסון אתרים חינמיות. יש מקומות רבים באינטרנט בם תוכל לבנות בעצמך אתר אינטרנט, יש אפילו מקומות המאפשרים אחסון אתר דינאמי חינם כולל מסד הנתונים החיוני לאתר. עם זאת בדרך כלל אף אחד לא מעניק מקום אחסון חינמי עם מסד נתונים MySQL.


שלושה קריטריונים חשובים יש לבדוק כשאתה בוחר חברת אחסון אתרים: מחיר, תמיכת לקוחות ויעילות האחסנה כפי שהיא מתבטאת בזמן בו האתר באוויר בלי תקלות. כל חברת אחסון אתרים למעשה מוכרת את אותם הדברים. מקורם של ההבדלים בין החברות הוא במקום האחסון שמוקצה לאתר וברוחב הפס. לגבי תמיכת לקוחות תצטרך לבדוק עם חברת האחסון אתרים מה קורה אם יש תקלה מכל סוג שהוא והאתר נופל, האם יש תמיכה אנושית 24 שעות ואם לא מה הפתרונות. חברות אחסון אתרים שמעניקות תמיכה אנושית 24 שעות הן אידיאליות, בייחוד אם יש להן טלפון חינמי לשירות לקוחות. חברות כאלה נפוצות יותר בחו"ל.


עם הטכנולוגיה של ימינו כל אחד שסיים תהליך בניית אתרים יכול להקים בעצמו חשבון אחסון אתרים באתר אחת החברות לאחסון אתרים כמו שניתן גם בקלות ותוך דקות לפתוח בלוג חדש ברשת או לבצע בניית אתרים בעצמך בתוך חצי שעה בעזרת הוראות ברורות ופשוטות שמעניקה חברת אחסון אתרים כחלק מהשירות. ההחלטה אם הגיע הזמן לבניית אתרים לך או לעסק שלך, היא בסופו של דבר, רק שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ראובן אזולאי
מתכנת 15 שנה ומומחה קידום אתרים
מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב בע"מ

http://www.bonsite.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ראובן אזולאי

מאת: ראובן אזולאיטיולים משפחתיים30/09/091444 צפיות
האם גם לך יש ילדון קטן שפשוט לא יכול לשבת בשקט כשהולכים לאכול במסעדות ? אם כן, זה בדיוק המאמר בשבילך! ילדים קטנים נוהגים לבדוק גבולות כל אימת שהם יכולים

מאת: ראובן אזולאיאסטרולוגיה10/08/092249 צפיות
אסטרולוגיה וכן הורוסקופ הם חלק מחיינו. הורוסקופ נמצא בכל מקום, הורוסקופ שבועי בעיתונים, בטלויזיה ובכל יום שומעים משהו בנושא הורוסקופ או אסטרולוגיה. אנשים אינם מתייחסים לאסטרולוגיה בדרך כלל בכל הרצינות, וקוראים הורוסקופ שבועי בשביל הכיף

מאת: ראובן אזולאייזמות עסקית08/07/091944 צפיות
אם אתה רוצה לעשות הרבה כסף בענף שמעטים האנשים שמעזים להיכנס אליו, כדאי לך לבדוק קניית ציוד של מסעדות לשם מכירה שלו. אתה יכול לחפש מכירות פומביות של ציוד מסעדות או מסעדות לפני סגירה המוכרות ציוד, ולרכוש ציוד יד שניה של מסעדות מאוד מאוד בזול. תוכל למצוא ציוד מסעדות כמו מקררים, מערבלי מזון, תנורים ועוד מוצרים במצב מצוין בעבור מאות שקלים בלבד.

מאת: ראובן אזולאיעסקי מזון23/06/091336 צפיות
מאמר מבית בונסייט, חברה ותיקה לעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל. המאמר דן בעסקי המסעדות ומפשט שני כלים חשובים לשיפור הצלחת כל מסעדה.

מאת: ראובן אזולאיעיצוב אתרים03/06/091626 צפיות
מאמר מבית בונסייט מור אינטראקטיב המתמחה בעיצוב אתרים תדמיתיים, בניית אתרים מורכבים, אתרים מסחריים ופורטלים, קידום אתרים. המאמר עוסק בדפי נחיתה, מטרת דפי הנחיתה ועיצוב נכון שלהם.

מאת: ראובן אזולאיבניית אתרים11/05/091221 צפיות
המאמר נכתב על ידי ראובן אזולאי, מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב, המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים. המאמר דן בבניית אתרים ככלי למיתוג העסק במדיית האינטרנט ובכלים לבניית אתר נכון שישיג את מטרת המיתוג.

מאת: ראובן אזולאיבניית אתרים07/05/091287 צפיות
המאמר נכתב על ידי ראובן אזולאי, מנכ"ל חברת בונסייט מור אינטראקטיב - חברה המתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים וקידום אתרים. המאמר ידון במערכות ניהול תוכן, ביתרונותיהן ובאפשרויות שפתחו בבניית אתרים אינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173564 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176258 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163162 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153163 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152686 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152883 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152593 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica