מתכוננים לשנות את המשרד? כדי להתחיל, להחליט כיצד תוכל לנוע - לבד או עם חברת ההובלה. בהתאם לבחירה שלך, התכונן לדקויות שונות של המהלך. כל שעת סרק של משרד – גורמת נזק לחברה. אז תוכנית העתקת המשרד שלך היא הכרחית כדי להוציא אותו במהירות וביעילות.
כללים רילוקיישן המשרד:
רילוקיישן משרד בניגוד להעברת דירה יכול ליצור מספר תכונות אשר יכול ליצור קשיים נוספים. בדרך כלל, העתקת משרדי כרוך לא רק הובלה של ריהוט, ציוד יקר, כספות כבדות, ארונות חסין אש, וכו ' בנוסף, העתקת משרדים מסתבכת על ידי הצורך של תיעודים שונים.
כדי להתכונן להעתקת המשרד צריך לעשות את הפעולות הבאות:
1. לפתח ולגבש רשימה מלאה של האנשים המעורבים בעבודה הקשורה העתקת המשרד. גם אם אתה לבד מעביר או מעסיק חברת ההובלות - בכל מקרה יש צורך למנות אנשים אחראים למשלוח, חלוקת חדרים, סוגי ציוד. למשל, באופן טבעי, אם מנהל המערכת שלך יהיה אחראי אריזה והובלה של מחשבים וציוד משרדי, רואה חשבון - תיעוד הכספיים והתחבורה, פקיד - להובלה של מסמכים וארכיונים, וכו '
2. כל תיבת הדברים של העובדים צריכים להיות מסומנים. זה צריך להיות מוגדר בנתוני העובדים השייכים לו, כמו גם מספר או שם של המשרד.
3. אם אתה לא משתמש את חברת ההובלה, אל תשכח שלפני רכישת חומרי אריזה - קרטונים, קופסאות, סרטי נייר ואריזה. לספק בהם את העובדים.
4. מסמכים וניירות החשובים אחרים, דיסקים, מסדי נתונים, ארכיונים, עליך לבדוק וארוז בקפידה. מומלץ לארוז ולשלוח את הסחורה בנפרד.
5. שימו לב מיוחדת לפריטי האריזה והמשלוח שביר ויקר. מחשבים ארוזים בקופסאות, עם כל הרכיבים של כל מחשב צריכים להיות יחד. צגים מוגנים על ידי גיליונות של נייר וקרטון. העברת ציוד משרדי יקר ערך, טלפונים ומחשבים צריכים להתבצע רק על ידי צוות שעבר הכשרה מיוחדת.
6. חייבים לתכנן או לפחות לעשות סקיצה לתוכנית מתאר מיקומי עבודה של משרות בתחומים חדשים, מיקום של ציוד, ריהוט משרדי ועוד. כמו כן, במידת הצורך, צריך מראש לתכנן חיווט חשמלי, כבל טלפון חיבורי רשת ואינטרנט, וכו '
7. אם הזמן מאפשר, ניתן לחברה "העתקה" נעימה. לדוגמה, תוכל לצייד את מקום חדש אחד או שני חדרים, אשר מתחילים לעבוד, למשל, אדם אחד מתוך כל מחלקה. חברות רילוקיישן הגדולות מתחילות לפעול כאשר המשרד החדש החל לפעול.
8. אל תשכח להזהיר - עדיף מילולית ובכתב - כל הלקוחות והשותפים על הכתובת החדשה ואת מספרי הטלפון. להודיע ??ספרי עיון באתרים שיש להם מידע על המשרד שלך.
קשיים אפשריים בהעתקת משרדים
קיימת גם אפשרות לשתף ברילוקיישן את הצוות שלך - הם יוכלו לארוז לטעון ולפרוק. אבל שתי שאלות עולות. ראשית: מי יהיה אחראי על סחורה אבודה או פגומה? השנייה היא האם להשתמש באנשים מיומנים לסוג זה של עבודה? צריך לשמור על בטיחות עבודה על מנת שאנשיך לא ייפגעו בזמן פריקה או טעינה של הציוד. מפה מסתמן שפתרון המושלם הוא להעסיק חברה שעוסקת בשילוח בינלאומי והעברת משרדים.
בנוסף, קרוב לוודאי במשרד שלך יש פריטים ענקיים וכבדים. זה ידרוש ביצוע פעולות הרמה. הרעיון של עבודה כולל הרמה, טעינה, פריקה, הובלה והעברת כל המטענים שאינם סטנדרטיים או כבדים וגדולים. פעילויות אלו כוללות מספר שלבים:
1. הרחבת הדלתות, פתחי החלונות, הצבת ציוד מיוחד על משטחים, ייצור והתקנה של הפודיום זמני, פלטפורמות, מגנים ומבני עזר שונים.
2. פירוק והרכבת ציוד.
3. , הירידה בעלייה ותנועה.
4. טעינה ופריקה תוך שימוש בציוד מיוחד (מנופים, עגורנים, שקעים, מנופים וכד ').
כמובן, לבד לא יכול להתמודד כאן, זה הכרחי כדי למשוך חברה המתמחה העתקת משדים.
למעשה, מסיבות רבות מומלץ העתקת המשרד עם חברת ההובלה.
ראשית, זה יחסוך הרבה עבודה. מומחים לארגן ולבצע את העתקת משרד בכל פרק זמן מוקדם ככל האפשר.
שנית, חברת הספנות עלולה עבור הנכס הופקד לה להעסיק בהם צוות מנוסה. לכן, אנחנו יכולים למנוע נזק לציוד יקר, אשר יכול להגרם כתוצאה מכך.
שלישית, רילוקיישן משרד עצמאי יכול לפגוע במורל הצוות - הצוות יראה מי עובד קשה יותר מאשר אלה שפחות, מפיל את הרגל על ??הסוללה. באופן כללי, ללא כל סכסוך להעביר את החברה, ככלל, אי אפשר לבצע.
לכן הדרך הטובה ביותר היא ליצור קשר עם חברת ההובלה, לעבור בשקט על החוזה ולעבור למיקום חדש, תוך שמירה על רוח ועל הבריאות של עובדי החברה שלך במצב טוב. בעת הובלת ציוד יקר זה הגיוני כדי להבטיח את המשרד בלי לגרום לכאב ראש לא על הפסדים אפשריים.