מי מפחד משיווק רשתי ???
אהובי רובין arubin@013.net.il
כ ו ל ם, כי לימדו אותנו - "...תלמד, תרכוש מקצוע, תחפש עבודה קבועה, שתהיה לך פנסיה..."
מה לא למדנו - שעולם העסקים בנוי על - 4 רביעים, כאשר על גבו של הרביע הראשון , מגשימים כל המצליחנים את חזונם.
ברביע הראשון - מככב השכיר המתחיל דרכו מבסיס הפירמידה ומנסה לפלס דרכו לקודקוד. בדרך הוא עובר מהמורות ואפסיים סיכוייו להגיע לפסגות. הכנסתו תלויה ברצון המעסיק להעסיקו בשכר שהוא קובע. הבטחון שהוא יעסיק אותו לאורך זמן מותנה בהילכי השוק והתחרות. "תלוש המשכורת" וה"פנסיה" הם המסלול שמשעבד את השכיר למעסיקו - שאינו מחוייב לשמור לו אימונים, דהיינו להחזיקו עד לפנסיה.
ברביע השני - נמצא העצמאי, שהחליט שהוא לא רוצה בוס, אבל הופך להיות העבד של העסק שלו..
ברביע השלישי - נמצא היזם / איש העסקים, זה שמעסיק את השכירים המייצרים עבורו את ההכנסה. העובדים שמגשימים את חלומו של הבוס, סרים למרותו ומוכרים את כישוריהם וזמנם תמורת שכר שהוא קובע. הם אלו שמביאים את איש העסקים לשיגשוג ופריחה.
ברביע הרביעי - נמצא המשקיע, אותו איש עסקים שצמח ופרח וצבר הון, אותו הוא משקיע על מנת למנף הכנסותיו ולזכות בהכנסה שיורית נוספת שאינה תלויה במאמצים לייצרה...
אז יצאנו לדרך עם הפארדיגמות המפורסמות והגענו לפנסיה. עברו 30-40 שנה ויצאנו לפנסיה. ההכנסות יורדות והצרכים עולים. יש זמן אבל לא מספיק כסף...הילדים בגרו וקשה לעזור להם... הנכדים הגיעו וגם זה עולה כסף... לפנסיה נדרשת הכנסה של - 160%, ולא 40% - 60% במקרה הטוב.
אז למה השיווק הרשתי ???
כי השיווק הרשתי הוא המודל העסקי הנכון בעידן הכלכלה המודרנית. השיווק הרשתי נותן הזדמנות שווה לכל אחד. מאפשר לאמץ ידע וניסיון של אנשים, שייצרו הצלחה ומוכנים לשתף וללוות למסלול ההגשמה . חברות השיווק הרשתי, מעניקות ידע רחב המאפשר לכל אחד לבנות עסק עצמאי על פלטפורמה קיימת, עם תמיכה לוגיסטית מלאה. תורת השיווק הרשתי נלמדת כתואר באוניברסיטאות מובילות בארה"ב ועכשיו גם במכללה למינהל בישראל.
לא צריך לצבור 30-40 שנות עבודה כדי להגיע להכנסה שתשדרג לנו את הפנסיה... אפשר לעשות זאת בדרך הקצרה, עם קבוצת אנשים שאתה בוחר כדי ליצור מינוף. מינוף, היא השיטה שבה משתמשים בעולם העסקים המצליחנים, כדי לייצר לעצמם את ההכנסה פאסיבית, שאינה תלוייה במאמציהם.
לעשות שיווק רשתי נכון זה לבחור בחברה מתאימה, שיש לה קו מוצרים חיוניים, המתאימים לקהל יעד רחב. חברה שיש לה מוניטין וגב כלכלי מבוסס....חברה שמערך התיגמול שלה הוגן ומשולם בזמן... חברה שנותנת מענה לצרכי השוק ומגמותיו... חברה שמוצריה טובים ויעילותם מוכחת. חברה בעלת פלטפורמה שיווקית יעילה, המייצרת הצלחה וניתן להעתיק ולשכפל אותה...
חברות השיווק הרשתי, מתגמלות את מפיציהן בנדיבות ומאפשרות לכל אחד לפתח עסק בינלאומי על התשתיות שלה. תפקיד המפיצים הוא לחשוף את הלקוחות למוצרי החברה.
לגדול אל עולם הכלכלה החדשה שהולכת ומתעצמת ולעמוד מהצד עם הפחד "...לי זה לא מתאים..." זה לוותר על הקידמה ולמנוע ממקורביך את האפשרות לחיות חיים טובים ומלאים, לשמם יצאנו לדרך... לוותר מראש על הזדמנויות עיסקיות שיהוו פריצת דרך אישית, זה לרדת ממסלול המרוץ ו"להרים ידיים".
ההכשרה וההעצמה האישית הנתנת ע"י החברה ונציגיה, מסייעת ומובילה כל אחד לבניית העסק העצמאי שלו. הנכונות של חברי הארגון לסייע ולתמוך, מאפשרת פעילות יוצרת מרגע הכניסה למערכת...אתם לא לבד.. ההצלחה של חברי הארגון והצוות מותנית בקידום והסיוע שכל אחד מעניק לאנשים שבחסותו.
נכון, לא כולם מצליחים, זה נובע מסיבה אחת בלבד - הם לא משכפלים את ה- System - לרוב שלא באשמתם... השיווק הרשתי מתאים לכל אחד , אך לא כל אחד מוצא את מי שיוביל אותו להצלחה...
אם השכן שלי פוטר , זה אומר שאין כבר עבודה ??? אם מכונית חלילה התהפכה - התחלנו לנסוע רק ברכבת ???... בעולם העסקים, עסק טוב לא נועד לכישלון, אם עושים אותו נכון. צריך רק לעשות את הבחירות הנכונות ולזה יש כלים מתאימים.
מדי יום אני נתקלת באנשים שרוצים ללמד אותך איך לעשות שיווק רשתי - אני למדתי שכדאי לעשות זאת ביחד אתך... האנשים שרוצים ללמוד את הדרך לעצמאות כלכלית, לאיכות חיים גבוהה, הם האנשים אתם אני עושה את הדרך להצלחה האישית שלי.
עם פרישתי לגימלאות קבלתי 2 החלטות קטגוריות - ...לטפח את הבריאות ולשדרג את הפנסיה... את 2 המשימות הללו אני יכולה לעשות רק בשיווק רשתי...אם זה לא שיווק רשתי - אני לא עושה... אשמח לשתף אתכם בדרך שלי.