בכלכלה של היום במדינת ישראל, שהכול מתייקר ומתייקר, דווקא תחום אביזרי אופנה, הכולל תכשיטים למיניהם – דוגל בהוזלת מחירים. הנשים של היום מתקדמות ועובדות, ולכן יותר ויותר חשוב להן איך הן נראות ולשם כך גדל הביקוש, גדל ההיצע של אביזרי אופנה, ולכן גם התחרות גדלה מיום ליום. במאמר זה נדון אודות אביזרי הלבשה תחתונה, וכן תכשיטים – שניהם חשובים למראה ולביטחון הנשים שבינכן.
בעבר, אישה יכלה להרשות לעצמה לקנות עבורה פריט אחד או שניים של תכשיטים או להשכיר אותם לאירוע ב גני אירועים , אך כיום, באותו מחיר ממש ואפילו פחות – אותה אישה יכולה לקנות לפחות ארבעה חמישה פרטים של אביזרי אופנה.
תחום הלבשה תחתונה כולל, למשל, בדים משיפון – בד השיפון הוא דק ושקוף ומזכיר את בד הוואל (הוא בד דק ושקוף, אשר משמש בעיקר לתפירת ווילונות או שמלות כלה).
כשחושבים על הלבשה תחתונה – מיד חושבים על תחרה, פאייטים, וכן בדים שקופים, אך הלבשה תחתונה הוא תחום עצום ומוכתב לפי צו האופנה בדיוק כמו שמלות כלה 2012. חברות האופנה הגדולות, אשר מתמחות בתחום הלבשה תחתונה, מקפידות לערוך תצוגות אופנה גדולות ומתוקשרות מדי שנה.
תצוגות אופנה אלו, אשר נערכות על ידי חברות האופנה המובילות בשוק הלבשה תחתונה, הן אלו המכתיבות את כל אופנת הלבוש של הלבשה תחתונה לעונה הקרובה, בדיוק כפי שכך מכתיבים את האופנה החדשה ב שמלות כלה
בעבר, טענו כולם, כי הלבשה תחתונה שייכת רק לצעירות, לנערות מתבגרות, ונשים מבוגרות או נשואות לא חשבו בכלל לקנות לעצמן פרטי הלבשה תחתונה. אך היום כולן כבר מבינות, כי זוהי טעות ביסודה וכי הלבשה תחתונה מתאימה לכל גיל וגיל, בפרט אם אתן מבוגרות או נשואות.
מעבר להרגשת הנשיות ופיתוח ביטחון העצמי, שנגרם עקב השימוש בפרטי הלבשה תחתונה, מחקרים הוכיחו, כי השימוש באביזרי הלבשה תחתונה מעוררים יותר את עניין יחסי המין ומעמיקים את הקשר בין בני הזוג.
אין ספק, כי אביזרי הלבשה תחתונה – מחמיאים וסקסיים במידה, תורמים רבות ליצירת אווירה רומנטית, מוסיפים גיוון וחשק וגורמים ליתר קרבה בין בני הזוג.