אז איך לבחור מבין כל הדילים היומיים מה הכי כדאי לי?
הרי יש יותר מ 60 אתרי דילים יומיים בישראל הקטנה. כל אתר מציע דילים בתחומים שונים ויש אתרים שחוזרים על עצמם. אם תהיו כנים עם עצמכם, לאף אחד מאיתנו אין זמן לעבור בבוקר על 60 מיילים כדי למצוא את הדיל שיתאים. לפעמים גם אין זמן לעבור על מייל אחד.
עם כניסת השיווק של הדילים היומיים לישראל קמו מספר אתרים שהחלו לשלוח ללקוחותיהם את המייל היומי שמציע לרוב הנחות גדולות של 50 אחוז ואף יותר על מגוון רחב של מוצרים ופעילויות פנאי. בזכות אתרי הדילים היומיים, כולם יכולים להרשות לעצמם ללכת למסעדות הכי יקרות שיש להם דילים של 50 אחוז הנחה, גם מי שחוסכים שקל לשקל, צד חיובי מאוד בתופעת הקנייה החברתית.
עם האוכל בא התיאבון, לקוחות אתרי הדילים היומיים החלו להיות מוקפים בהצעות שלא כולן רלוונטיות ללקוח, לפעמים היו מקבלים הצעה להנחה משמעותית במסעדה, אבל מה לעשות אם הלקוח רוצה לאכול במסעדה בפתח תקווה והמסעדה הפעם היא בחיפה?
מה לעשות אם רוצים למצוא הנחה על חופשה לאילת אבל יש רק הצעות לצימרים בצפון?
בשביל לעשות סדר ב'כאוס החברתי' יש אתר מרכז דילים, שמרכז את כל אתרי הדילים היומיים. הרעיון של לעשות סדר היה נחוץ גם מעבר להימנעות מקבלת 60 מיילים יומיים שונים. סדר בדילים היומיים שמאפשר להשוות בין הדילים המוצעים. אתר שיאפשר ללקוח לבחור את סוג הדילים שמעניינים אותו, את האזור שהוא מעוניין בו ולקבל רק מייל אחד, כל הדילים היומיים במייל אחד!
זהו ממש מנוע חיפוש לדילים יומיים לפי ההעדפות האישיות, כאשר אחד מעוניין לבחור חופשה בארץ ואחר מעוניין למצוא חופשה בחו"ל, בעוד האמא הטריה מבאר שבע מעוניינת למצוא הנחות על מוצרים לתינוקות בחנויות הקרובות לביתה...
כל אחד ימצא את מבוקשו בעזרת המיון שמתאפשר באתר מרכז דילים שכזה, כך גם במייל יומי אחד ניתן למצוא מגוון של הצעות לשלל תחומי התעניינות.
שיטה מומלצת נוספת היא לעקוב אחר דף האתר בפייסבוק, שם מפורסמים הדילים החמים באופן שוטף. לא סתם אומרים שמהפכת הקנייה החברתית לה הייתה מתקיימת ללא הרשתות החברתיות. הרי ללא הרשת החברתית, הצעה יומית לא היתה עוברת מסטטוס לסטטוס, היא היתה עוברת מפה לאוזן ומגיעה מחרתיים.
לסיכום, עם ההבנה שיש כל כך הרבה הצעות של דילים יומיים, ועם הרעיון הבילתי אפשרי של מעקב אחרי עשרות אתרים, נראה שתפקיד האתר מרכז הדילים נחוץ ונוח מתמיד.
מי אמר אני ולא קיבל ?