ברוכים הבאים לעידן המידע. אין צורך לבלות ימים ארוכים במילאנו או פריז על מנת להיות מעודכן בטרנדים האופנתיים החמים ביותר. מיותר לכתת רגליים לתצוגות אופנה ברחבי העולם ולחכות עד שמגזין האופנה היוקרתי יגיע בדואר. בעידן האינטרנט ניתן להתעדכן באופן מייד על כל תצוגת אופנה חדש, טרנד לוהט וטרי, וסגנונות שירדו לפני רגע משולחן המעצב לאולם הייצור. אופנה, כמו תחומי ידע אחרים, מעולם לא הייתה זמינה יותר לכל אדם בכל מקום.
בשנים האחרונות התפתח ענף האופנה והייצוג שלו באינטרנט הולך ומתעצם. בלוגים, פורטלים, מגזינים נחשבים ואינפורמציה רבה זמינים ברשת לכל גולש. המידע הרב והיכולת של כל גולש להיחשף לטרנדים הלוהטים ביותר עוד לפני שהגיעו לחנויות תרמו להתפתחות תחומים חדשים בענף האופנה כמו סטיילינג וליווי אישי ללקוחות המעוניינים בשיפור התדמית והמלתחה.
סטיילינג צמוד לאנשי ציבור ואמנים
אם בעבר ענף ההלבשה האישית היה מוגבל בעיקר להופעות טלוויזיוניות מיוחדות או לתחום התיאטרון, הרי בעידן האינטרנט והסלולארי כל העולם במה, ותמונות של כוכבת הוליוודית צועדת בשכונה שלה עם הכלב, יכולות להגיע לקצה השני של העולם תוך שניות ספורות. לכן אנשי ציבור רבים, אמנים, כוכבי קולנוע ופוליטיקאים מעסיקים מומחי סטיילינג צמודים שיעצבו את המלתחה שלהם על פי התדמית שהם מעוניינים להקרין.
בעידן המידע ניתן להעביר מידע ויזואלי ממקום למקום באמצעות טלפון סלולארי מתקדם או מחשב נייד קומפקטי. אם אתם עורכים מסע סטיילינג בחנות קסטרו למשל, תוכלו להעביר ללקוחות שלכם את המידע הוויזואלי במהירות רבה ולהחליט איתם על הפריטים שתרכשו עבורם. בנוסף לכך, לכל מותגי האופנה המובילים כמו קסטרו, יש ייצוג אינטרנטי מפותח הכולל לרוב את התמונות והעיצובים החדשים של קו המוצרים העכשווי ביותר.
סטיילינג אונליין - להתעדכן ברשת
על ידי כניסה לאתרים של מותגי אופנה כמו קסטרו למשל, תוכלו להתעדכן בצוותא עם הלקוחות שלכם בטרנדים האחרונים המוצגים בחנות, במחירי הפריטים ובמידות המצויות במלאי. ניתן כמובן לרכוש פריטים באינטרנט אך מומחי סטיילינג מעדיפים לרוב לרכוש את הפריטים בחנות עצמה על מנת להיות בטוחים באיכות המוצר ובהתאמתו ללקוחות שלהם.