פטנט חדש נולד והוא האפשרות הנוספת ללקוחות ליזום בעצמם מבצעים וזאת כמובן, בנוסף למבצעים הקיימים בטיפולי הסרת שיער לצמיתות. כל עסק חייב לשווק את עצמו ולעשות מאמצים להגיע לקהל הרחב. עסק שאינו מוכר, הוא אינו קיים. הרעיון נברא עקב המאמצים של המכון לקדם את האתר והמחשבה שצצה ונשאלה פתאום, למה לא לקדם את האתר על ידי הלקוחות בעצמם. ומה יכול להיות יותר מציאותי מזה שלקוחות מרוצים, יקבלו בונוס ויעניקו לעצמם טובת הנאה נוספת.
ליודעי דבר, נושא קידום אתרים הוא לא מסובך, אך הבעיה המרכזית בו הוא הטקסט הנכתב, כלומר המאמרים בתחום הספציפי של האתר. בדרך כלל נוהגים מקדמי האתרים לרכוש מאמרים מידי העוסקים בדבר. המאמרים המקצועיים הנכתבים דורשים הרבה זמן, ויתרה מזו, כמה מאמרים אפשר לכתוב על אותו הנושא? עשרים מאמרים? מאה מאמרים? זה אף פעם לא מספיק, בגלל התחרות הגדולה והרצון של בעלי האתרים להיות בעמוד הראשון במנוע החיפוש לאחר שהגולש רושם את מילות החיפוש שמכונות "מילות מפתח".
נושא ההתבטאות הוא גם חשוב ולכותב המאמרים יש כושר התבטאות וסגנון ספציפית שלו, כך יוצא, לאחר כעשרות מאמרים על אותו הנושא, המשפטים חוזרים על עצמם מידי פעם והמאמר יכול להיראות שטחי ורדוד.
...אז עלה הרעיון שבגלל שלכל אדם יש סגנון ייחודי משלו, ניתן לנצל את התכונה הזו על מנת לקדם את האתר ובמקביל לקדם את העסק. לצורך כך מוטל על הלקוח להשקיע דקות אחדות לכתיבת מאמר. אפשר לקרא לזה "המלצה" או "התרשמות כללית" לגבי המכון בו הלקוח מטופל.
בתמורה למאמר, יקבל הלקוח טיפול חינם, או הטבה כלשהי המוצעת מראש ובכתב ברשימת הסרת שיער מבצעים. ככה שני הצדדים יוצאים מרוצים.
כל התכתובת מתרחשת דרך האינטרנט והמאמר נרשם בתוכנת "וורד" עם פורמט מובנה מראש (תבנית מובנת), המותאם לכל הדפים שבאתר והדבר פותר את בעיית זמן ההגשה ומקל במקרים של כתב לא קריא.
בסיומו של תהליך המסמך המוגמר מופק בתוכנת PDF שאינה מאפשרת שינוי של הטקסט והוא לקריאה בלבד ומפורסם רק לאחר שהלקוח אישר אותו כמו שהוא (AS IS).
הדבר גורם להעברת אינפורמציה מהלקוחות לידיעת הציבור באופן מהימן ביותר.
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "