שמי שלי ובתאריך ה-17.05.2010 ביצעתי הזמנה של חדר ילדים עבור שני ילדיי. זו הייתה ההיכרות הראשונה שלי עם רשת 5 נגרים (אך בוודאי לא האחרונה), ואני מודה שאת ההזמנה הראשונה ביצעתי בחששות כבדים, מאחר שלא ערכתי מחקר מקדים לבדיקת הרשת, מה לעשות, הילדים שלי נדלקו על חדר השינה ולא הסכימו לי לבדוק אופציות אחרות.
ההתקשרות הראשונית שלי מול 5 נגרים התנהלה בצורה סטנדרטית, הרהיטים הותירו בי רושם טוב והתבקשתי לחתום על חוזה רגיל עם זמני אספקה ריאליים. החששות שלי נבעו מהעובדה שאינני נוהגת לרכוש רהיטים מרשתות שאיני מכירה בגלל היכרותי המצערת עם התנהלותן של רשתות אחרות בארץ.
כדי להפיג את החששות, במידה מסוימת, אחת למספר שבועות יצרתי הרגל של התקשרות עם מחלקת שירות לקוחות של 5 נגרים, כדי לוודא שההזמנה שלי נמצאת בטיפול. למרות ההתקשרויות התכופות שלי, ברוב המקרים מחלקת שירות לקוחות ענו לי בסבלנות ומסרו לי כי ההזמנה בטיפול ותגיע במועד שסוכם מראש.
ידעתי שלא אהיה רגועה עד שההזמנה תותקן בביתי ואווכח בעצמי שהכל תקין ועומד בציפיות, ולכן המשכתי להמתין (ולהתקשר... נודניקית שכמותי) במסגרת הזמן שהוקצבה לי. אני טיפוס פסימי למדי, במיוחד בכל הנוגע לשירות לקוחות, ולכן תארו לעצמכם מה גדולה הייתה הפתעתי כאשר קיבלתי טלפון ממוקד שירות הלקוחות, כ- 50 יום לאחר ביצוע ההזמנה, ונאמר לי כי ההזמנה מוכנה וניתן לתאם את מועד ההתקנה.
לאחר שתואמה ההתקנה, החלטתי לא לסמוך על אף אחד אחר מלבדי כדי לקבלה, וביקשתי חצי יום חופש מהעבודה כדי שאוכל להיות נוכחת בהתקנה.
ב- 5 נגרים העניקו לי צפי של מספר שעות, בשעות הבוקר באותו יום, שבו אמור להגיע המתקין לביתי.
גם הפעם הפסימיות הרגילה שלי הרימה את ראשה, והייתי משוכנעת שהמתקין יגיע לאחר הצפי שניתן לי ויתעכב, כפי שמתקינים רבים נוהגים לעשות. להפתעתי הרבה המתקין הגיע השכם בבוקר, ביצע את ההתקנה ביעילות ובמהירות יוצאת דופן, כך שכעבור שעה קלה בנותיי כבר קפצו על המיטה בשמחה על כך שקיבלו חדר שינה חדש. 5 נגרים הצליחו להפתיע אותי שוב ושוב, והשיבו לי מחדש את האמון ברשתות ובשירות לקוחות בפרט.