כבר משנת 2005 בערך התחילו הגברים, טיפין , טיפין בהתחלה בהיחבא ובסתר לבצע טיפולי הסרת שיער בחזה ובבטן במכונים. הגברים המטופלים מאוד התביישו לספר, אפילו לחבריהם על כך ובפרט הסתירו זאת מבנות זוגן. הם אמרו שהם מגלחים את הגוף, או מורטים בשעווה, אבל נמנעו מלהצהיר שהם עוברים טיפולי הסרת שיער לצמיתות.
הסרת שיער בחזה ובבטן התחילה במכוני הכושר אצל בעלי הבאדי בילדינג שרצו להראות את השרירים שפיתחו וכמובן השיער לא החמיא להם. הם סבלו יותר ממריטת שיער בשעווה, מאשר האימונים המפרכים. השעווה הפילה אותם לקרשים (ידוע שלגברים אין כוח סבל לדברים מסוג זה) והם חיפשו פתרון שיגאל אותם מיסורי השעווה שמשאירה אחריה פצעונים שמעכירים אסתטית את גופם המטופח.
ולא זו בלבד, הם נאלצו להישאר כמה שבועות עם שיער ארוך עד הטיפול הבא.
אבל עם השנים, כשהופיעו במכוני הכושר חלקים למשעי, אומנם אף אחד לא דיבר על זה, אך אי אפשר היה להסתיר מעיני כל, כאשר אתה חשוף עם שרירים חלקים ומבריקים.
משנת 2009 אחוז הגברים המבצעים הסרת שיער לצמיתות פרץ את מחסום האי נעימות והביישנות וכיום כבר מספרם של הגברים, לא נופל ממספר הנשים ולפעמים ישנם ימים שמספרם רב יותר.
לפי הקצב הזה, בעתיד הלא רחוק, מספרם אף יגבר על מספר הנשים שמבצעות הסרת שיער.
ככלל המודעות של הגברים למראה שלהם הולכת וגוברת עם השנים והתהליך הוא תוצאה של חשיפת גופם במכוני הכושר ושטיפת מוח אינטנסיבית תקשורתית שהביאה ללחץ חברתי ונורמה אופנתית.
מה שמוביל ומניע את הקמפיין הוא הדחף לגרוף יותר כסף וההמצאות להשיג כסף בכל מיני שיטות משתנות מיום ליום והן מגיעות בכל פעם עם "חידושים" כביכול והתכונה שלנו היא להעתיק ולהיות כמו..., בהיענות שלנו, אנו מזינים אותם והגלגל ממשיך להסתובב וככל שהוא מסתובב, הרדיוס שלו גדל.
אז אם אנו בנושא חידושים, אז לאחרונה יצא מכשיר לשוק ששודרג עם נורה המסוגלת להסיר שיער לבעלי עור רגיש במיוחד ומותאם בפרט לגברים.
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "