הדגם הנפוץ בארץ מאזדה 3
החלטנו לשם המאמר לבחון קניה של מאזדה 3 כיוון שזה המכונית הנפוצה ביותר בישראל. הדגם הראשון שהתחיל את הדחיפה של מאזדה 3 בישראל הוא ה-323, מדגם זה חולקו כ-150 אלף חתיכות בשנים האחרונות, נתון שלא נראה דומה לו באף דגם סדאן אחר. במילניום הנוכחי מאזדה עברה לשליטתה של תאגיד פורד העולמי ועברה את המשבר שכמעט ואיים על קיומה. בתקופה הנוכחית מאזדה מוציאה דגמים משפחתיים וקופה שעונים על צרכים שונים. מבחני נהיגה שונים מוכיחים באחידות מפליאה על כך שהמאזדה 3 הוא הרכב המתאים ביותר לנהג הממוצע, במיוחד בישראל הרכב משמש לצרכים שונים, נהגים לוקחים עם אותו האוטו את הילדים לחברים ובחופשים נוסעים על האוטוסטרדות לגליל כדי לעלות על דרכי עפר על עבר פינות חמד.
ליסינג מימוני איך זה עובד
נבחן את האופציה לרכישה של מאזדה 3 על ידי ליסינג מימוני. רוב גופי הליסינג יחזיקו כיום במאזדה 3 בצי הרכב שלהם על פי הביקוש הרב והכדאיות הגדולה לשני הצדדים. פרטים: ליסינג מימוני היא שיטה למימון רכב בשיטה של תשלומים המתפרשים על חודשים רבים. בהסכם הליסינג נקבע תקופת שכירות קבוע מראש, בסיומה של תקופה זו בוחר הצרכן האם להחזיר את האוטו לחברת הליסינג או לקנות את האוטו מהחברה בסכום שנרשם בראשית תקופת ההתקשרות. בדרך של ליסינג מימוני חברת הליסינג לא לוקחת אחריות על התחזוקה הרציפה של האוטו ובכך מסוגלת להוזיל לצרכן את מחיר ההשכרה, מה שמאפשר תנאים שמתאימים לאדם פרטי אשר מעוניין באוטו ללא השקעה של ממון התחלתי גדול.
מדוע ליסינג מימוני גופי
הליסינג הן בדרך כלל חברות בעלות ציי רכב גדולים, לא מדובר על החברות הבינוניות להשכרת רכב, חברות אלו יכולות להציע ליסינג מימוני רק שהן יאלצו לערב גוף פיננסי כדי לעמוד בדרישות הכלכליות ובכך יעלה מחיר הליסינג. מצד שני חברות ההשכרה הגדולות מסוגלות להציע את המימון בצורה עצמאית, ובכך לחסוך את התשלומים שמתווספים לגופים פיננסים. עוד יתרון של החברות הגדולות הוא בצי הרכבים שיש להם, ללקוח יש את האפשרות להגיע למגרש הרכב של חברות הליסינג המימוני ולהתפעל ממגוון שונים, ביניהם הדגמים הנפוצים והיותר משתלמים בשוק כמו המאזדה 3 ורנו מגאן. תוכלו לסמוך על כך שרכבים אלו מוכיחים את עצמם לאורך תקופה, דגמים כמו המאזדה 3 אשר יהיו כדאיים לגוף הליסינג ישתלמו גם ללקוח ובכך נוצר מצב בו הצרכן מקבל כמו מיון מוקדם.