חפש מאמרים:
שלום אורח
08.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורות חיים - כרטיס הכניסה שלך להצלחה

מאת: SEOguyקורות חיים04/02/20111423 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשבתם פעם כמה קורות חיים מועברים ביום אל משרדי חברות ההשמה, כוח האדם, ומחלקות משאבי האנוש בחברות השונות? עזבו ביום, בואו נתקמצן ונוריד את זה לשעה, עדיין מדובר במספר אדיר של קורות חיים. ישראל אינה משופעת בהצעות עבודה ועל כל אחת מתמודדים אלפי דורשי עבודה. אין סיכוי שיספיקו לעבור על כל הניירת המגיעה, ועל כן ישנה חשיבות מכרעת ביצירת קורות חיים איכותיים שיגרמו לאותו מעסיק או רכז השמה לבחור דווקא את אלה שלכם מכל הררי הניירת שמגיעים אליהם.

אז כיצד נעשה זאת בעצם?

-          דבר ראשון ישנה חשיבות עצומה למראה של המסמך. לא משנה עד כמה אתם מוכשרים, כל העניין לא שווה אם לא תצליחו לעלות את זה על הכתב בצורה ברורה ומסודרת. ישנו סדר הגיוני וקבוע שבו אמורים להיות כתובים הדברים- פרטים אישיים בראש המסמך, אחר כך השכלה, ניסיון תעסוקתי, שירות צבאי, ובסוף המסמך ידע בשפות ותוכנות. כל קטגוריה חייבת להיות מודגשת ומייד לאחריה כל הפרטים בסדר כרונולוגי מהעדכני ביותר ועד לישן.

-          לאלה מכם שאינם ניחנים בכישרון כתיבתי ועיצובי ישנה אפשרות להוריד קורות חיים מוכנים. בכל רחבי הרשת ישנם דוגמאות לקורות חיים ולכם כל מה שנשאר זה להדפיס ולמלא את הפרטים האישיים בלבד.

-          אופציה נוספת שבהחלט כדאי לבדוק היא פנייה לחברה מקצועית בעניין. כיום ניתן למצוא חברות רבות שמתמחות בכתיבת קורות חיים ובשדרוגם. ישנן אפילו חברות השמה רבות שנותנות את השירות כחלק מתהליך חיפוש העבודה עבור לקוחותיהם. יועצות אישיות יישבו עם כל אחד מכם, ויערכו ראיון אישי שעל פיו יכתבו לכם קורות חיים חדשים או יבצעו שדרוג קורות חיים.

שיהיה בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEOguy מתמחה בניהול פרוייקטים של קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש. בבעלות SEOguy למעלה מ50 פרויקטים בשוק המקומי ובשוק הבינלאומי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOguy

מאת: SEOguyהריון ולידה22/05/111144 צפיות
ברצונך למצוא את המתנה המושלמת בתור מתנה ליולדת? כזאת שתגרום אושר רב לאם הטרייה? תוך כדי תהליך קניית מתנות ליולדת, חשוב מאוד לוודא האם המתנה הרצויה באמת תהיה לטעמה של היולדת, אם מדובר במתנה לזמן רב או מתנה רגעית, אם המתנה היא רק ליולדת או שמא גם לתינוק שנולד או אפילו לכל המשפחה המורחבת. יש לבטים רבים בתחום של בחירת מתנות ליולדת, זאת הסיבה שמדובר בתהליך שראוי להשקיע בו הרבה זמן ולא מעט מחשבה.

מאת: SEOguyהריון ולידה16/05/111302 צפיות
רבים מהאנשים מתרכזים למסור מתנה לתינוק כשהם מתכוונים להגיע לברית/ה של התינוק/ת הרך שרק נולד. יש שמביאים את המתנה ישירות למיטת בית החולים זמן קצר אחרי הלידה. אבל אין לפסוח על היולדת, קיים אוסף גדול של אפשרויות של מתנות ליולדת. הידע החשוב הוא איפה לחפש ובמה להתמקד.

מאת: SEOguyביגוד והנעלה20/03/111361 צפיות
תעשיית בגדי הילדים הינה גדולה ומורכבת, בכל חנות כלבו גדולה שמכבדת את עצמה יש מחלקת ילדים, אין אדם שלא נחשף לחנויות כמו פוקס קידס בארץ וזארה קידס באירופה, ולא נשכח את רשת הביגוד הענקית גאפ מארה"ב. לילדים יש תפקיד חשוב בחיי המבוגרים, לדברי המעצבים הם בעצם אנשים קטנים, הם ניחנים ביותר חוכמה, יותר דרישות וחשיבה יותר מהירה, אז מגיע להם גם להתלבש טוב יותר וכמו גדולים.

מאת: SEOguyאדריכלות פנים03/03/111501 צפיות
הגיע השלב בעיצוב הבית שאתם מחפשים חלונות שיתאימו לבית? חלונות בלגיים הם התשובה עבור השאלה שלכם. חלונות בלגיים הינם התשובה המתאימה לכל הקריטריונים שהוגדרו כחשובים ביותר ולעוד קריטריונים רבים שמעצבי פנים מחפשים בחלונות שלנו לבית או למשרד שלנו.

מאת: SEOguyאופנה20/02/111380 צפיות
המון המון מזל"ט, ברכות על התינוק/ת החדש/ה, וזה הזמן למצוא לאוצרות שלכן חולצות ומכנסיים חדשים שיעטפו אותם בכל טוב. אז יחד עם רשימה שפשוט לא נגמרת של מוצרים מכל הסוגים הכוללת: מוצרי בטיחות לתינוק, מוצרי האכלה, מוצרי הנקה, משחקים ועוד. כדאי לקחת כמה חברות ולצאת ליום בילוי ותצאו למרכז הקניות הגדול בחיפוש אחר בגדים לתינוק מלטפים. להלן כמה המלצות לקניה מוצלחת שתחמם את התינוק המקסים שלכן ותשאיר אתכן עם חיוך שלא ירד מהפנים...

מאת: SEOguyאימון לרוחניות19/02/111298 צפיות
סדנת צחוק לקחה את האמונה הרווחת הזאת צעד אחד קדימה. מדובר בסוג יוגה שהומצאה ע"י רופא מהודו הרחוקה, שהאמין כי הצחוק הוא התרופה המעולה ביותר ואף עשה הכל על מנת להוכיח זאת.

מאת: SEOguyהריון ולידה18/02/111288 צפיות
הגיע היום המרגש ביותר לאימא הטרייה...ולחברה שלך נולד פעוט חדש. עכשיו מתחיל המרוץ של מציאת מתנה ליולדת, זאת לא חייבת להיות "עוד מתנה" אלא מתנות ליולדת שבאמת תסייע לה ותהיה מועילה עבור היולדת הטרייה. בהמשך המאמר ניתן יהיה לראות מספר דוגמאות לרעיונות של מתנה ליולדת.

מאמרים נוספים בנושא קורות חיים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםקורות חיים02/01/1310185 צפיות
צעירים רבים מחפשים עבודה בתחום האבטחה לצורך מימון הלימודים תחום האבטחה הוא תחום מבוקש בקרב צעירים, ולכן רבים מהם שולחים קורות חיים לתפקיד אבטחה.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםקורות חיים13/12/129065 צפיות
כיום אנשים מפוטרים ממקומות העבודה שלהם מסיבות שונות,החל מצמצומים ועד לסגירת חברה.

מאת: תומרקורות חיים23/11/128785 צפיות
עוד לפני שאתם מתחילים לחפש אחר עבודה באמצעות מודעות הדרושים באתרי האינטרנט, חשוב שתקדישו קצת זמן לכתיבת קורות החיים שלכם. לא משנה עד כמה אתם נחמדים, יעילים, חרוצים וחדורי מוטיווציה להצליח במקום העבודה...

מאת: מאיה כהןקורות חיים16/08/128712 צפיות
היום כבר כמעט כולם מבינים שכדאי להשקיע בכתיבת קורות חיים. שמעתם להמלצות, שידרגתם את קורות החיים שלכם והבלטתם את מה שצריך ועכשיו קורות החיים החדשים שלכם רלוונטיים, מתומצתים, ממוקדים ונראים טוב מבחינה חזותית. האם זה מספיק?

מאת: מאיה כהןקורות חיים26/07/128627 צפיות
רובנו מקבלים בהבנה את העובדה שאנשי מכירות נוטים 'למתוח' את האמת אבל 'למתוח את האמת' בקורות החיים, למרות ההקבלה המסויימת למה שעושים אנשי מכירות הוא דבר הרבה פחות נסלח. יש לזכור כי במיוחד במדינה קטנה כמו שלנו, סופם של שקרים בקורות החיים להתגלות. בתהליך כתיבת קורות החיים יש לחשוב על המשמעויות של שקרים ורצוי מאוד להימנע מהם.

מאת: תומרקורות חיים13/07/128773 צפיות
האם קורות החיים שכתבתם לעצמכם במשך 5 או 10 דקות, הם באמת קורות חיים הכתובים ומנוסחים היטב, ויוכלו לסייע לכם למצוא את הג'וב הנכסף עליו אתם חולמים? המאמר הבא מביא כל מה שצריך לדעת על קורות חיים

מאת: הדס גורקורות חיים24/06/128533 צפיות
יותר ויותר ישראלים אינם מבינים כיצד יש לכתוב את קורות החיים שלהם בצורה נכונה ובדרך שתבטיח להם לפחות את הריאיון האישי שהם כל כך מייחלים לו. אז אם גם אתם מעוניינים לדעת כיצד יש לכתוב את קורות החיים בדרך לעבוד במטריקס, הנה כמה טיפים שגייסנו עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica