5 נגרים- תלונה על שידה חסרה
"שמי אלון, ובתאריך ה-15.06.2010 רכשתי ספריה ושידה מרשת 5 נגרים. במעמד ההתקשרות מול החברה, צוין כי זמן אספקת המוצר הוא בין 45 ל-60 יום. כעבור כחמישים יום ממועד ביצוע ההזמנה, תואם מולי מועד להובלת והתקנת הרהיטים שהוזמנו. הרהיטים הגיעו אליי במועד שנקבע, אך ואני נאלץ לעבוד שעות ארוכות, לא הייתי נוכח במעמד ההתקנה.
בשעות הערב כאשר חזרתי מיום העבודה, התברר לי כי אחת השידות שהזמנתי לא סופקה בהתקנה. מיד רציתי לשלוח לרשת 5 נגרים תלונה על כך, אך גיליתי שאין לי למי לפנות כיוון ושירות הלקוחות של 5 נגרים פעיל רק עד השעה 16:00. מאוכזב מהעסקה, שלחתי מייל לחברה ובבוקר המחרת התקשרתי לשירות הלקוחות של 5 נגרים והתלוננתי על כך שאחת השידות חסרה. לאחר בירור קצר התברר כי אכן נפלה טעות מצדם של 5 נגרים, וכי אחת השידות שהזמנתי לא הייתה מוכנה במועד שנקבע.
5 נגרים- תלונה שטופלה בצורה רגישה ומהירה
לאחר שקיבלתי הערכת זמן מחודשת לאספקת השידה החדשה, הרגשתי זעם לנוכח השתלשלות האירועים ואף קראתי לביטול את העסקה ואיימתי בפנייה לבית דין בנושא. במהלך השיחה, נציגת השירות כנראה הבינה כי אני נסער מהחוויה, והחליט להעביר את המקרה שלי לטיפול מול אחראי בכיר.
האחראי התגלה כאיש מקצוע מנוסה, אשר מקפיד על כך שברשת 5 נגרים, תלונה המגיעה אליו, תטופל באופן מלא עד לשביעות הרצון של הלקוח, טיפל בסוגיה שלי בקור רוח תוך הפגנת אמפתיה כלפי הכעס הרב שהצטבר אצלי. לאחר שהתנצל על השתלשלות האירועים, ציין האחראי כי בכוונתו לפנות למחלקת הייצור של החברה והבטיח כי יעשה כל שביכולתו כדי לזרז את מועד הגעתה של השידה.
5 נגרים- תלונה על שידה חסרה זיכתה את החברה בלקוח מרוצה
האחראי, שהבטיח כי יטפל בי עד לשביעת רצוני המלאה, תיאם מולי מועד לצורך אספקת השידה כעשרה ימים לאחר מכן, ועשה מאמצים כדי לוודא שהשידה תגיע ליעדה במועד שבו התחייב לספקה. לאחר כשבועיים, התקשר אליי האחראי על מנת לוודא שהשידה אכן הגיעה והותקנה לשביעות רצוני. בשלב זה כבר לא היה בי כעס, ושמחתי על שיחת הטלפון. בסיום המקרה, הודיתי לאחראי על שירות לקוחות ועל אופן הטיפול בתלונה.