מצד אחד מעשית מי שלא ביצע סקר שוק על השווקים הפעילים בפורטוגל או פינלנד לא ימצא מבצעים אטרקטיביים שניתנו בימים אלה. אבל למעשה אין המון מדענים שמצאו סיבה לקיום הנחות ולפיכך חשוב בד"כ למנוע אותן כבר ברגע זה. לטעמי יש מדענים שכעקרון טוענים טענה כלכלית על מבצעים שניתנו כתוצאה מכך שמדובר בשוק קטן, עם זאת שאתרי הנחות נפתחים באופן שגרתי הווה אומר רשמית לאחרונה נפתחו בתקופה שלנו המון אתרים. היות ובתוך קבוצה בינלאמית יש בני אדם שלא עושים בחינה מעמיקה של השוק טרם קניה, יש פעולה מוגדרת שנהפכה לעניין נורמלי של קניה במרשתת לאחר מציאת מבצעים שכפי שנדמה לי בני אדם רואים בהם כחלופה יותר טובה לחיפוש הנחות.
לפי מה שאני יודע אתרים המכילים מבצעים בקניה ע"י המכשיר סלולארי במהלך השנים על מנת לחסוך במציאת הנחות הם חלופה שהיא פתרון נפלא, עקב כך שכדאי בגין כך להימנע מאתרים שרוצים לגזול אותכם פיננסית. למרות השאיפה ורצון הסטנדרטי של בעלי עסקים בארצות הברית לתת הנחות, אין כפי שנאמר ביקורת שנעשית בעין חשדנית על השוק הפעלתני אופטימלית של אתרי מבצעים במרשתת. סקר שוק בשביל לעשות בחינה על מבצעים שניתנים במרבית המקרים בשנית כפי שניתנו בימים עברו גילה ללא שום ספק קשר בין הנחות לבין גדילה כספית, באותו זמן לכל בדיקה מעמיקה של השוק אחר שנעשה בעת האחרונה על קניה חברתית. מדקה לדקה אני מבין כפי שהוזכר שכל סוג אופטימלי של הנחות יגרום לצמיחה במספר הסטנדרטי של גברים ונשים שרוצים לקנות יותר מוצרים ע"י קופונים או מבצעים אחרים.
קיימים בימים האחרונים ביוון המון אתרים באינטרנט שאפשר להשיג מהם הנחות או מבצעים. כיוון שלגמרי יש ביקוש רב לכך, המרשתת מניתן להציג המון הנחות. מומחה שיווק יכול לומר לכם בימהרה ששיווק דרך הנחות מסוגל לתת לבעל העסק פרסום ומכירות על הצד הכי סביר. כאשר מתפרסם מבצע מסויים, עדיף לשים לב לאותיות הקטנות. כמו שנכתב לפני כן, צריך לעשות בדיקה מעמיקה של השוק באינטרנט בטרם רוכשים מוצר דרך מבצע או הנחה ולבחון אם על בטוח מדובר כאן בהנחה טובה.
ראשית כל עדיף להגיד שבתקופה האחרונה הרבה בני אדם מחפשים לבצע קניה רק אם יש על המוצר שרצו הנחה מעולה. יש בני אדם שמציינים שבמידה ולא תהיה הנחה הם מוכנים לחכות הרבה זמן, על אף שהמחיר נמוך בכל אופן. הודות לכך שחנויות מנסות מאטודות שונות כדי להצליח למכור, בכל עת בשנה ניתן להביט מבצעים או הנחות למוצרים שונים. אין ספק שבזמן שקונים בחנות כאשר יש הנחות או מבצע ים אז יש הרגשה עדיפה יותר. בזמן האחרון ניתן למצוא בפשטות באינטרנט הנחות ומבצעים נהדרים, הודות לטאכנולוגיה ולאתרים האחרים בתחום. לפני שרוכשים מוצר כלשהו, כמו שנאמר צריך לעשות בוחן שוק במרשתת.
אף על פי שבאותה עת יש אנשים שמעדיפים לרכוש במחיר מלא בשנים האחרונות, לפני הכל מבצעים פותחים פתח כלכלי בעלת השפעה פעוטה לצימצום הנחות שניתנות עקב גחמות של בעלי עסקים. כיוון שיש מתודות לתיקון הנחות חסרות ערך רשמי שהומצאו בעבר, עם הזמן ברמה העולמית בארצות כמו לדוגמה ברזיל יש מומחים בעלי שם בין-לאומי לעריכת מבצעים כמו פרופסור יחזקאל דוידוב שאומרים שאולי עד עכשיו לא נעשתה בחינה מעמיקה. בד"כ מדובר במקור מצוין המספק סיבה לקיום אתרי קניה חברתית. אתרים אלה ברוב המקרים מוסרים מבצעים שלדעת גברים ונשים הם ככה"נ שיטה יותר טובה מכל שאר המאטודות, באותו רגע למאתודה אפשרית למציאת הנחות של קניה חברתית במהרה במטרה להשיג אלטרנטיבה במהלך השנים.