סוגים שונים לשערים חשמלים
כיום קיימים בשוק, סוגרים רבים של שערים חשמליים כאשר כל סוג מתאים לצורך ספציפי של הלקוח,של המבנה. לא כל אחד מהשערים מתאים לכל מקום ולכן, ישנם מספר סוגים רחב של שערים על מנת לאפשר לכל אחד להתאים ללקוח בצורה המקסימלית. שערים חשמליים, משתנים אחד מהשני בצורתם ובגלל הפעלתם. ישנם שערים אשר נפתחים בעזרת כרטיס מגנטי ויש כאלו שפועלים בעזרת קוד סודי,יש שערים מופעלים על ידי שלט רחוק , טלפונים סלולריים ועוד. בנוסף כל שער נבדל מהאחר מבינת עיצוב, כל אדם יכול לבחור את העיצוב המתאים לו.
סוגי שערים:
שער חשמלי- מחסום אישי: מחסומים אישים הנם שערים חשמליים ,שיוצאים מהרצפה ומתקפלים בעת הצורך בהתאם לשימוש. המחסום עולה מהרצפה לאחר שהרכב עוזב את החניה ומונע מרכב זר להיכנס לאותה חנייה תוך שליטה בלעדית לבעל החנייה. מחסום זה הנו חזק ומעניק בטחון מלא למשתמש בו.
שער חשמלי-מחסום זרוע:שער מסוג זה נועדו בעיקר לבניינים בהם יש מספר דיירים, ניתן לפתוח את השער בעזרת השלט בלבד והוא מעניק ביטחון רב לדיירי הבניין.
שער חשמלי-שער דו כנף: שער מסוג זה נפתח עם ציר פנימה או החוצה בהתאם לצרכים של הלקוח. שער זה, הנוסוג השער המבוקש ביותר מבים השערים החשמלים הקיימים היום בשוק. ברוק המקרים עשיו השער מאלומיניום , ברזל או פלדה. ישנם גם שערים מעץ.
שער חשמלי-שער נגרר: שער מסוג זה ניתן להתקין שער רק במקום בו אין הולכי רגל. חשוב לשים לב לפני התקנת השער שיש מספיק מקום עבור השער להיפתח. ברוב המקרים מותקן השער בחניון תת קרקעי.
שער חשמלי -שער כנף: בדומהלשער דו כנף, אלו הם שערים אוטומטיים, אשר מותקנים על ציר פנימי או חיצוני. תוכותיו של שער זה זהותלגמרי לשער דו כנף, פרט לעובדה כי הוא נפתח כיחידה אחת ואינו מחולק לשניים.
שער חשמלי- מתרומם:כאשר מתקינים שער חשמלי מתרומם, זה אומרכי אין אף שער אחר אשר מתאים למתחם.שער זה יותקן לרוב בחניון תת קרקעי ואינו מותאם לפתחי וסגירה בתדירות גבוהה.
שער חשמלי- מחסום רגיל: מחסום רגיל הנו סוג שער אשר בנויכזרוע אשר עולה ויורד, האפשרות לפרוץ אל המתחם כאשר מותקן מחסום מסוג זה הוא כמעט בלתי אפשרי, שער זה מנוע כניסה של רכבים כאשר החניון הספציפי לא אמור לשרת אותם.
שער חשמלי- תריס גלילה: שער זה בדומה לשער מלא מתרומם , מותאם לחניון תת קרקעי.
שער חשמלי-שער מלא קונזולי: שער אשר מיודע למנוע מרכבים או מהולכי רגל להיכנס אל מתחם פרטי,מקום בחנייה אשר לא קיימות גישה להולכי הרגל באופן הנסיעה חייב להיות מישורי.