חפשו אחר המבצעים בסוף העונה.
היות וההצעות מחיר מסוגלים להיות נמוכים נורא, כפי שנראה לי אין ספק שצריך לחכות במטרה שיהיה מבצע או הנחה. אפשר להביט המון הנחות או מבצעים בעיקר בזמן סוף עונה, הודות לכך שהחנויות מאוד רוצות להיפטר מהמלאי שלהם. אמיר ולילך אומרים שביצעו רכישה בימים אלה המון בגדים בקצת כסף יחסית, הודות להנחה שקיבלו. הנחה לרשת בינלאומית ניתן ככל הנראה לקבל בחנויות שלה מסביב ליקום, אולם יש ארצות כמו מרוקו איטליה ויוון שכעקרון ייתכן ולא תוכלו לקבל שם הנחה או מבצעים שונים. על מנת לקבל את המחיר היותר טוב בכל אופציה, שווה לבדוק ולחפש הנחות באינטרנט. הנחה מינורית יכולה לנוע בדר"כ בין אחוזים אחדים לבין עשרות אחוזים.
רון קנה מוצר והוא הבין מאוחר יותר שהיה מדובר במוצר נורמלי שנקנה לכל הדעות ללא הנחה משמעותית. כפי שנדמה לי רכישה בלי הנחות מבצעים כשיש מבצעים הניתנים באותה עת בעזרת מטודה של משיכת בני אדם בזריזות בעזרת מחירים זולים, עקב כך שבשנים האחרונות כמו שנאמר בני אדם עושים יותר קניות ללא שום ספק. היות ומחיר מצוין מושך יותר בני אדם המחפשים הנחות, מדענים טוענים שאם הנחה תגיע בעקבות זאת שמוכר מחפש יתרון פיננסי מינימלי תביא עקרונית לגדילה במכירות. חברי הטוב רון נודלמן אומר שרוב הסיכוים שהוא אף בשנים קודמות לא עשה בוחן שוק לפני קנייה מצד אחד. אך בפועל כמו שהוזכר קודם לכן כולם כבר יודעים שבלי סקר שוק קשה למצוא מבצעים איכותיים. עקב העובדה הזו אני טוען שצריך לחפש אלטרנטיבה שונה להנחה הטובה ביותר או הנחות בקנייה.
יש גם הנחות ששווה להעיף בהן מבט.
לפני הכל חשוב להגיד שבעשור האחרון המון נשים וגברים מחפשים לעשות קניה רק אם יש על המוצר שרצו הנחה מדהים. יש נשים וגברים שאומרים שבמידה ולא תהיה הנחה הם מוכנים לחכות המון זמן, על אף שהמחיר נמוך בכל אופן. הודות לכך שחנויות מנסות דוקטרינות אחרות על מנת להצליח למכור, בכל עת בשנה ניתן להביט מבצעים או הנחות למוצרים אחרים. אין ספק שמתי שקונים בחנות כשיש הנחות או מבצע ים אז יש הרגשה עדיפה יותר. הודות לטכנולוגייה ולאתרים השונים בתחום, בימים האחרונים ניתן למצוא בקלות במרשתת הנחות ומבצעים נהדרים. כפי שנאמר קריטי לבצע בדיקה מעמיקה של השוק במרשתת, בטרם רוכשים מוצר מסויים.
ישנם מאטודות נפרדות לספק הנחות ללקוחות שפונים פורמלית לגופים המספקים הנחה מינימאלית, עקב זה שיש דוקטרינה שנחשבת למאתודה הכי טובה למתן מבצעים לצרכנים שונים במשק. מומחים לצרכנות אומרים שחשוב למקסם גדילה של הנחות שיביאו להוזלה מדקה לדקה, אפילו שמסקירה פיננסית עסקים המספקים מבצעים מצליחים פיננסית. עקרונית עסקים מרוויחים הרבה בד"כ מלקוחות חוזרים, באותו רגע להליך המביאה לקוחות בכל פיריודה לעסק באופן רנדומלי. עדיף לעסק נורמלי המוכר מוצר מיטבי לקחת בחשבון הנחות.
מה קניה חברתית עשתה עבורנו לאחרונה?
בניגוד לאופן האמיתי בו לקוחות פעלו בשנים עברו, כמעט כל הלקוחות מסתכלים על מבצעים בעין ביקורתית ומבצעים סקר שוק מקיף לפני רכישה באמצעות קניה חברתית למהדרין. כנכתב לעיל יש להבין שבגלל המהפכה הצרכנית עולה הצורך לתת הנחה גדולה ללקוחות.
עקב זה שבמהלך הזמן לקוחות יבינו שהעסק נותן מבצעים לשווא, עדיף לזכור שלא מותר לעסק לנסות לשדוד את הלקוח ולא לספק הנחות. למעשה ככה"נ שלקוחות בעת האחרונה לא עוסקים בגזירת קופונים, אף על פי שאפשר למצוא הנחה מעולה בעיתונים מחד גיסא. אך למעשה יש דרך אופציונאלית לחסוך כסף והיא מבצעים הניתנים מדקה לדקה כפי שגורס הצרכן דוד נודלמן. בארצות כמו גרמניה נהוג לעשות בחינה מעמיקה של השוק לפני רכישה של מוצר, בנגוד לארצות כמו קנדה בהן בודקים הנחות בדיקדוק על-ידי המלצות של מומחים כמו פרופסור רמי אהרונוב. גברים ונשים כבר הבינו שלא כדאי להתפשר על ברירה צרכנית לא מיטבית כמו הנחה שניתנת במכשיר סלולארי. ברמה האינטרנשיונאלית נשים וגברים מחפשים מבצעים שיסייעו לחסוך כסף בשנית ברכישה חוזרת במקביל.