הילד של הבמבה איך קוראים לו?? אתם לא יודעים, אבל אתם יודעים בדיוק איזה מוצר הוא מוכר, מה שם החברה שיצרה אותו ולאיזה גילאים הוא מכוון...
שלושת השאלות המרכזיות שיעסיקו אתכם בזמן הקרוב:
מהו המותג שאתם רוצים ליצור?
מה עושה המוצר ולמה משמש?
מי קהל היעד למוצר?
המותג יכול להיות אתם כזמר או זמרת, הוא יכול להיות אתם כיוצרים, הוא יכול להיות אתם כמפיקים ובכלל כל מה שתבחרו.
המוצר:
אם אתם זמרים, אז המוצר שלכם הוא שירים שמביאים רגש מסוים לאדם השומע.
אם אתם יוצרים, אז המוצר שלכם הוא מילים או לחנים או שניהם, אשר מביאים אושר לזמר המבצע אשר חיפש את המוצר שלכם.
אם אתם מוזיקאים, המוצר שלכם הוא תפירה והתאמת המילים והלחן עם כלי נגינה לזמר המבצע... דבר המביא לכל אמן את הכוח להמשיך ולחפש שירים חדשים שירגשו, ישמחו ואפילו סתם יקפיצו במועדוני לילה למיניהם.
קידום אמנים באינטרנט, מה זה?
אנסה להרחיב את הנושא עד כמה שאוכל ...
מקורות פרסום עיקריים לאמן הם:
פייסבוק - FaceBook
מייספייס - MySpace
בבו – Bebo
טוויטר - Twitter
לינקטון, פטיפון, אתרי סיקורים למיניהם, פורומים, בניית אתר אישי וכמובן פרסום ממומן בגוגל.
אני חושב שכיסיתי את העיקריים.
בכל אופן, מה עושים עם זה?
אז ככה, צרו שם משתמש משלכם עם סיסמא בהרשמה לאתרים החברתיים הללו והתחילו ליצור לעצמכם תדמית ברשת.
הכוונה לתמונות שמוציאות אתכם טוב, מקבץ שירים יפים שהפקתם - לא סקיצות למען השם!!!
נניח ואתם זמרים.. אז לוח הופעות, סגנונות מוזיקה אהובים וכיוצא בזה ...
תמונות מהופעות שלכם וכוכבים שאתם מעריצים - נתונים אלו יתנו לקהל שלכם רקע על האמן שבכם עם השפעות מוזיקליות שהביאו אתכם לאותה נישה שאתם בה כיום.
אם תצלמו את עצמכם אוכלים במסעדות ותעלו תמונה זו, הקהל שלכם יחשוב שאתם כל היום במסעדות אוכלים... כי זה מה שנתתם לו לראות. כאן אתם יוצרים את הרכילות שלכם וכדאי שתהיה טובה ומוקפדת.
בואו נמשיך... מינון
כמה לפרסם ומתי?
תשובתי לעניין היא פשוט ״הרבה מאוד, בכל זמן שאתם יכולים״
כל הופעה או מפגש מוזיקלי אם באולפן, בחדרי חזרות ובכלל עם שותפים למוזיקה חייב להיות מתועד ומופץ בכל דרך שהיא.
לינקטון ופטיפון הם סוג של יחסי ציבור לסינגלים לאמן.. הם נותנים שירות הפצה לבין 500 ל-700 שדרנים, מפיקים, כתבים ואנשי קשר מתחום המוזיקה.
עוד צעד בדרך להיות אמן מוכר...
הכותב הינו מוזיקאי ובעל מתחם הפקות בת"א