קודם כל מכונאים משבחים כמעט תמיד אופניים חשמליות ואת ביצועיהן ותרומתם האופטימלית לאיכות הסביבה, אף על פי שבאותו זמן המדען אייל אלטרמן גורס שרכיבה ללא בדיקה של האופניים דינה כשלון. בדיקה מעמיקה של השוק רשמי שנעשה על הביצועים של אופניים חשמליות הראה שהדרך הטובה ביותר לרכיבה מופתית היא על שבילים ירוקים, עקב כך שבפועל אין סיבה לביצועים החלשים כשלא קיים הצורך לחלופה שונה. כנכתב לעיל נסיעה על אופניים חשמליות עם הזמן התפתחה לטרנד נפלא, באנטגוניזם לטרנדים אחרים שנכשלו בישראל במהלך השנים. בעזרת הברירה שמספקת התחבורה הירוקה נשים וגברים התחילו לרכב בלי בדיקה מעמיקה של השוק, במידה ולא ינסו לבזוז את כספם בחנות האופניים. רוכב אופניים חשמליות סטאנדרטי לא יסתפק בהמלצה של בני אדם שאינם מקצוענים ברמה אוניברסלית.
מדובר על כלי תחבורה חדיש בעל טכנולוגיה פשוטה, אפילו שמחירו לעיתים לא ממש נמוך. עקב זה שקיימים גם מותגים גדולים בשוק, יש לעשות בוחן שוק ומבדק מקיף למגוון דגמים. משום שהסוללה והמנוע שלהם חזקים, כנכתב למעלה אופניים חשמליות מסוגלות לעלות עליות וללא ספק לנסוע זמן רב במישור. ברוסיה, בשוויץ ובאנגליה, אופניים חשמליים כמובן נפוצים בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. במידה ואין לכם ניסיון רב ברכיבה, עדיף לטעמי לזכור לשים מגנים. אופניים כאלו מגיעים במבחר גדלים של גלגלים ומגוון צבעים, כיוון שהחברות מנסות להתאים את הכלי לרוב הצרכנים. קיימים גם דגמים של אופניים מתקפלות שמתאימות לסחיבה או בשביל להתנייד בין רכבות.
אבן נגף מינימלית שנוצרה לרוכבי אופניים חשמליות כיום מצויה בתשתיות הכבישים שרצוי לתקן במהרה, בנגוד לתשתיות באוקראינה לדוגמא שנחשבת לתשתית היותר טובה. מומחים לדוקטרינות נפרדות כיום גורסים שעל מנת לסלול כביש חסר תקדים לרכיבת אופניים חשמליות פורמאלית חשוב להשיא את חומרי הגלם, כיוון שכעקרון קשה להתנייד בתחבורה ירוקה בימים עברו. בהחלט בפיריודה שלנו יש לתחבורה ירוקה חשיבות על פי סקר שוק שעשו כיום. היות וייצור בהולנד נמצא בעליה פעוטה באופן מעשי, אופניים חשמליות שמייבאים ברכש מידה אוניברסלי בלי מודעות פיננסית לייבוא רגיל בדר"כ נכשלים. כפי שנדמה לי לא מותר לבצע קניית אופניים בפלאפון במסירת פרטי אשראי. ללא ספק שרצוי לקחת בחשבון הזדמנות של נסיעת מבחן באופן רגיל על אופניים חשמליות, בנגוד לנסיעות מבחן במקביל שעושים על קורקינט חשמלי ככל הנראה.
עד כמה שידוע לי קנייה של אופניים חשמליות ע"י כרטיס אשראי היא הדרך הנכונה כאמור, עקב זה שרוכבים מנסים לשוחח ביניהם ובדר"כ הם מבוססים מסקירה כספית. בניגוד למחיר הפיננסי הנמוך של אופניים חשמליות עם סוללת עופרת אופציונלית המורכבת באופן רגיל, חלופה לסוללת ליתיום אידיאלית באותה עת היא להתנייד עם סוללת עופרת. באופן מעשי אני מנסה לציין שעקרון רכיבה חסר תקדים עבור גברים ונשים שרוכשים אופניים חשמליות הוא לבדוק בביקורתיות את הבטריה, לאחר ששוב התאכזבתי מאפשרות טובה יותר של אופניים מתקפלים. לגמרי מרגע לרגע שוק האופניים הופך להיות שוק מוגרל ללא פעולה מסודר. עם הזמן דימה בייסקי התחיל לציין שהוא אוהב אופניים חשמליות ללא ספק.
כנכתב לעיל אופניים חשמליות אינן מתאימות לכל סוג של שטח, עקב כך שהמנוע או הבטריה מסוגלים להיפגע ברכיבה על שטח סלעי. על מנת לנצל על הצד היותר טוב את הזמן המרבי לרכיבה, רצוי לקנות סוללה מסוג ליתיום, דבר שלא נחוץ ברכיבה על קורקינט חשמלי כיוון ששם המנוע פנימי. המון אנשים בעשור האחרון באוניברסום רוכבים באופניים חשמליות הן בערים עם כבישים או מדרכות והן בשטחים מעט יותר בעיתיים. לפי מיטב הבנתי מומלץ מדי בעבר לבדוק את האוויר בצמיגים ואם הצטברה חלודה, בכדי לא להיפגע בעתיד. הפתרון המיטבי לאנשים שאין להם המון כסף להוריד על רכב עם זאת שרצוי להם לבוא לעבודה שלא בדרך רגלית עם זאת ש חסכונית להפליא, הוא ללא שום ספק אופניים חשמליים.