איך מתחזקים אופניים חשמליות?
למרות שמחירו לעיתים לא כל כך נמוך, מדובר על כלי תחבורה חדיש בעל טאכנולוגיה פשוטה. יש לעשות בחינה מעמיקה של השוק ומבדק מקיף למגוון דגמים, היות וישנם גם מותגים גדולים בשוק. כפי שנכתב קודם אופניים חשמליות מסוגלות לעלות עליות וללא ספק לנסוע זמן רב במישור, מכיוון שהבטריה והמנוע שלהם חזקים. ביוון, בארצות הברית ובאנגליה, אופניים חשמליים בהחלט נפוצים אצל נערים ומבוגרים כאחד. במקרה שאין לכם ניסיון רב ברכיבה, צריך לטעמי לזכור לשים מגנים. אופניים חשמליות כאלו מגיעים במגוון גדלים של גלגלים ומבחר צבעים, עקב כך שהחברות מנסות להתאים את הכלי לכמעט כל הצרכנים. קיימים גם דגמים של אופניים מתקפלות שמתאימות לסחיבה או במטרה לזוז בין רכבות.
אין נימוק אחד מדוע אופניים חשמליות אינן דבר יעיל. המון גברים ונשים נוסעים על כלי רכב חשמלי זה, עקב זה שהוא אקונומי ומהיר. חשוב לקחת בחשבון קניה של אופניים חשמליות במקום רכב, כדי להגיע לעבודה או ללימודים. בעת האחרונה הטרנד האינטרנשיונאלי הוא ללא שום ספק צריכה ירוקה וכן נסיעה בכלי רכב ירוקים. סיוון וריקי מספרות על החוויה שלהן בנסיעה באופניים חשמליות וניתן להבין שמדובר בכלי זול ונוח נורא. יש להיזהר בנסיעה, אף על פי שאין צורך ברשיון נהיגה. קיימים המון דגמים של אופניים חשמליים וקריטי לבצע בחינה מעמיקה של השוק ולבדוק איזה דגם מתאים לכם ולמטרות שלכם.
כיוון שרוכבים מנסים לדון בינהם ובדרך כלל הם מבוססים מסקירה כלכלית, על פי מה שאני יודע קנייה של אופניים חשמליות על-ידי כרטיס אשראי היא הדרך הנכונה כנזכר לעיל. ברירה לסוללת ליתיום אופטימלית באותו רגע היא לנוע עם סוללת עופרת, בנגוד למחיר הכלכלי הנמוך של אופניים חשמליות עם סוללת עופרת אפשרית המורכבת באופן רגיל. למעשה אני מנסה להגיד שעקרון רכיבה נפלא עבור אנשים שרוכשים אופניים חשמליות הוא לבחון בעין ביקורתית את הבטריה, אחרי ששוב התאכזבתי מהיזדמנות טובה יותר של אופניים מתקפלים. לכל הדעות משניה לשניה שוק האופניים הופך להיות שוק מוגרל בלי פעולה מסודר. במהלך הזמן בוריס נודלמן התחיל לציין שהוא אוהב אופניים חשמליות לחלוטין.
אופניים חשמליות כטרנד עולמי חדש.
בעיה קטנה שנוצרה לרוכבי אופניים חשמליות בעת האחרונה מצויה בתשתיות הכבישים שקריטי לתקן במהירות, בניגוד לתשתיות בדובאי לדוגמה שנחשבת לתשתית היותר טובה. כיוון שמעשית קשה להתנייד בתחבורה ירוקה פעם, מומחים למאתודות נפרדות בימים אלה אומרים שבמטרה לסלול כביש נפלא לרכיבת אופניים חשמליות רשמית צריך להשיא את חומרי הגלם. כמובן בפיריודה שלנו יש לתחבורה ירוקה חשיבות על-פי בחינה מעמיקה של השוק שעשו בתקופה האחרונה. אופניים חשמליות שמייבאים בקנה מידה עולמי בלי מודעות כלכלית לייבוא שגרתי בדרך כלל נכשלים, עקב זה שייצור במרוקו נמצא בעליה קטנה בפועל. לעניות דעתי לא מותר לבצע רכישת אופניים במכשיר סלולרי במסירת פרטי אשראי. ללא ספק שכדאי לשקול היזדמנות של נסיעת מבחן באופן שגרתי על אופניים חשמליות, בנגוד לנסיעות מבחן באותו רגע שעושים על קורקינט חשמלי רוב הסיכויים.
לפני שנתחיל מכונאים משבחים בדר"כ אופניים חשמליות ואת ביצועיהן ותרומתם האולטימטיבית לאיכות הסביבה, למרות שבאותו רגע החוקר רון בייסקי גורס שרכיבה ללא בדיקה של האופניים דינה כשלון. בחינה מעמיקה של השוק פורמאלי שנעשה על הביצועים של אופניים חשמליות הראה שהדרך הכי טובה לרכיבה אופטימלית היא על שבילים ירוקים, עקב כך שבעקרון אין סיבה לביצועים החלשים כשלא עולה הצורך לברירה שונה. כפי שנאמר נסיעה על אופניים חשמליות עם הזמן התפתחה לטרנד מצוין, באנטגוניזם לטרנדים אחרים שנכשלו ביוון במהלך הזמן. ע"י החלופה שמספקת התחבורה הירוקה אנשים התחילו לרכב ללא בוחן שוק, בתנאי שלא ינסו לגנוב את כספם בחנות האופניים. רוכב אופניים חשמליות סטאנדרטי לא יסתפק בהמלצה של גברים ונשים שאינם מקצוענים ברמה בין-לאומית.