בעידן המודרני מעסיקים רוצים למצוא עובדים ומהר. שלא כמו בעבר, כאשר פרסום הצעות עבודה היו מתפרסמות בעיתונים, היום בעידן האינטרנט הכל פשוט, קל ומהיר.
קחו לדוגמא חברות השמה. חברות השמה היו מפרסמות בעבר מודעות רק בעיתונים, הדבר היה עולה להם המון כסף, ובנוסף הם היו מאבדים הרבה לקוחות, לקוחות שלא היו קונים את העיתונים שבהם הם מפרסמים. היום, יש לחברות השמה את האפשרות לפרסם באתרי אינטרנט. פרסום מודעות דרושים באתרי אינטרנט יכול להיות בחינם, ויכול לעלות כסף. הכל תלוי באיזה אתר דרושים מפרסמים את מודעת הדרושים, ו/או אם רוצים שמודעת הדרושים תהיה מודגשת, ממוקמת גבוה בתוצאות החיפוש ועוד.
עוד יתרון בפרסום מודעת דרושים באתר אינטרנט היא היכולת לנהל את המודעות. כאשר חברות פירסמו מודעות בעיתון, את קורות החיים הן קיבלו דרך אי מייל או דרך פקס. כל היום ניירת בלתי פוסקת שמגיעה בפקס, או כמויות של אי מיילים שמגיעים לתיבות הדואר של המגייסות, ולאחר מכן הן צריכות להוריד את הקבצים ולהתחיל למיין את טפסי קורות החיים.
היום בעידן אתרי הדרושים, יש מערכות ניהול אשר נמצאות בתוך אתר הדרושים. אפשר למיין את המועמדים ישר בתוך מערכות הניהול הללו, אפשר להחזיר תשובות חיוביות או שליליות למועמדים, אפשר לצפות בקורות החיים ישר בפאנל הניהול מבלי להוריד את קובץ קורות החיים ועוד ועוד. האפשרויות הללו חוסכות המון זמן וכסף למגייסות ולחברות.
עוד יתרון של פרסום מודעת דרושים באתרי אינטרנט על פני העיתון הוא סיווג המודעות לקהל מפולח. כאשר מעסיק מפרסם מודעה בעיתון, היא בעצם חשופה לעיני כל. אם אני מחפש מהנדס כימיה, גם מי שמחפש עבודה בשיפוצים יראה את המודעה הזו. זה בזבוז זמן למחפש העבודה, וגם למגייס שעלול לקבל קורות חיים לא רלוונטים. באתרי דרושים יש אפשרות לסווג את המשרות לפי קטגוריה, אזור, וסוג משרה. וכך רק מי שבאמת מחפש מודעה לפי סיווג ספציפי יראה אותה, וקח המעסיק גם יקבל קורות חיים רלוונטים יותר.