חברות ובעלי עסקים משקיעים חשיבה ומשאבים בעיצוב חלל המשרד,
ובבחירת ריהוט משרדי שיתאים לאוירה אותה רוצים לשדר לקהל הלקוחות והאורחים במשרד.
ריהוט משרדי נתפס כסמל סטטוס בעולם העסקים.
האם ריהוט משרדי יכול להשפיע גם על תפוקה ופריון ?
תפוקה ופריון מושפעים בעיקר מסביבת העבודה.
שכר, יחסי עובד מעביד, יחסים בינאישיים ותנאים פיזיים, כל אלה יחדיו משפיעים על סביבת העבודה.
תנאים פיזיים בסביבה משרדית נקבעים מנוחות והתאמת הריהוט למשימות אותם צריך העובד לבצע במהלך יום עבודה.
זו תרומתו של ריהוט משרדי כמשפיע על תפוקה.
כסא משרדי
המרכיב הראשון בפריטי ריהוט משרדי המשפיע על נוחות בעבודה משרדית הוא הכסא.
כסא משרדי הוא המשענת והתמיכה הראשונה לגוף העובד בזמן עבודה בישיבה ממושכת .
התאמת כסא משרדי לכל עובד על פי נתוניו וצרכיו האישיים תהיה מכריעה בקביעת הנוחות והאפקטיביות של עובד.
כסא משרדי ארגונומי, הינו כסא המאפשר התאמה אישית וצימצום סיכוני פגיעה גופנית ואי נוחות.
התאמת כסא משרדי וצימצום סיכוני פגיעה גופנית של העובד, אף יביא לצימצום בימי מחלה והעדרויות. (למשל בגין כאבי גב)
בבחירת כסא משרדי, יש להקדיש תשומת לב למנגנונים השונים הקיימים בכל כסא
וזאת על מנת לאפשר את מקסימום ההתאמה לצרכים שונים של עובדים שונים .
מה בודקים בקניית כסא משרדי
- גובה מושב מתכוונן
- תמיכה בקשת הגב התחתון
- מנגנון הטיה למשענת הגב , אפשרות לכוון הגב בזוית מינוס (גב מוטה קדימה)
- תמיכה לאזור הצוואר והראש (גובה המשענת צריך להיות לפחות עד סוף הצוואר)
- כסא על גלגלים ומסתובב 360 מעלות.
- גובה ידיות מתכוונן
- מנגנון הטיה למושב הכסא
- מושב רך
- בדי ריפוד נושמים ומאווררים.
השקעה מושכלת ברכישת כסא משרדי ארגונומי, תחסוך בעתיד הוצאות מיותרות בהחלפת כסאות על מנת להתאימם לצרכים שונים .