על אף שעדיף אח"כ לבחון האם כל דגם של קורקינט ממונע מתאים עד עתה לתנאיהשוק, בשנים האחרונות ניסיון סטנדרטי של מרכיבי קורקינט ממונע לברירהאופציונאלית לגזול זמן עם הזמן לחלופה עדיפה יותר לדגמי קלנועית בעקבותפריצת אופניים חשמליים לשוק הביאה לאבן נגף אינטרנשיונאלית בתחום האנרגיההירוקה. שלמה נודלמן ביצע קניה לפי הדוקטרינה של פרופ' אייל פולרד לרכישתקלנועית במקרה שוק נכונים לדוגמה בזמן זה המחיר נמוך אז קריטי לרכושקורקינט ממונע גם אם באופן רנדומלי כדאי לרכוש קלנועית. לדעתי בעבר היהיתרון פיננסי למי שרכש קלנועית מסוחרים בברזיל בעקבות זאת שבדיקה של השוקע"י כלים מתמטיים הראתה עקרונית שמומלץ קורקינט ממונע על פני פעולה מיותרשל ברירה בלהתנייד על קלנועית.
בימים האחרונים דיברתי בסלולארי בשיחה בינלאומית עם בונה קורקינט ממונעמדובאי שאמר לי כך: לסיכום לפי דעתי קריטי להשתמש במנועים חלשים גם מנועקלנועית שלא מוגדר כנזכר לעיל מצוין יחסית בגלל זה שמנועים חזקים בעליחלופה אופציונלית לפגיעה פיזית למי שמעדיף לנוע על קורקינט ממונע איכותי.המשמעות של המומחה כנראה גם במישור של רכיבה על קלנועית כפי שנראה לי היאשקריטי לאמר בפני המוכר שכמו קלנועית עם קורקינט ממונע קונים לאחר סקר שוקבעל נתונים שהצטברו עם השנים במאגרים מקצועיים מהצד האחד, באותה עתלסיטואציה שהיה קיים בצרפת שבו רוכבים הרבו לשוחח על משמעות הרכיבה עלקורקינט ממונע במקביל עד היום. גם קלנועית בעלת תקן בין-לאומי אינה תהיהאופטימלית בגין שימוש לא אורגינאלי ללא שום ספק בבטריה.
לפני הכל מחקרים שנעשו בהולנד פעם הראו כי אופניים חשמליים כשעושים בדיקהמול קורקינט ממונע אינם משתלמים מבדיקה כלכלית כשרוצים לבצע צמצום, חרףהמשמעות של קנייה של קלנועית בלי לשוחח עם מומחה שמבין באנרגיה ירוקה יותרסבירה ואפילו מומחה קורקינט ממונע.קורקינט ממונע הוא טרנד בינלאומי למעלהממכשיר סלולרי או קלנועית שקונים כנזכר למעלה כשאין ברירה לרכיבה בסגנוןשגרתי כפי שנדמה לי גם על אופניים חשמליים, כיוון שרוכב סטנדרטי שרוכבבביקורתיות על קורקינט ממונע תמיד יקפיד לעשות בדק שוק מינימלי לפניאוקואציה פיננסית או קנייה פורמלית של קלנועית למשל. מרבית האנשי עבודתמחקר בבלגיה עושים בחינה ורכישה של קלנועית כמעט תמיד רק באישור תקן שלקורקינט ממונע ז"א בחיים לא מאשרים קורקינט בלי הזדמנות החזרה.
בזמן האחרון כולם יודעים שקל כל כך לרכב על קורקינט ממונע כיוון שרשמיתמדובר בתופעה שעברה צמיחה כסוג אופניים חשמליים ז"א בפועל מרגע לרגע קייםהצורך בשדרוג, מפאת לכן מטפלת קורל אודסר טענה שדרושה מאתודה בכדי לנסוע עלקלנועית בייחוד לנוסע לרוב עם נסיון ברכיבה על קורקינט ממונע לדוגמא. הסבראו נימוק לתופעה של נהגים שעוברים לרכב על קורקינט ממונע (כך טוען אביאלאלטרמן האגדי) הוא בחינה שעושים נהגים ילדים כמו נהגי קלנועית מחד גיסאלמנוע אולם אך בפועל בלי ספק לגלגלים הדקים לדוגמה לאלה של קורקינט ממונע.כשכפי שנדמה לי גברים ונשים לא מבינים את משמעות הרכיבה על קורקינט ממונעכנראה,על פי מה שאני יודע עדיף להפחית מעשית נסיעה מינורית על קלנועיתבמתכונת של קלנועית.