"הניידות המושלמת עפ"י סמסונג": קבוצת חיון יוצאת באמצעות משרד הפרסום אופטימום, בקמפיין השקה רחב היקף למחשבים הניידיםהראשונה של סמסונג בישראל בהשקעה של 2 מיליון שקלים.
מדובר ב- 2 הסדרות החדשות של סמסונג- סדרת הנטבוקים N וסדרת הנוטבוקים R- הנהנות, בין השאר, מעיצוב יוצא דופן תוך שימוש במעברי צבע ייחודיים, משטח קריסטלי וגימורים עגולים; מקלדת ארגונומית מלאה; קישוריות מושלמת ומסך LED.
בנוסף, מצוידים חלק מדגמי הסדרות במעבד Intel Core I Processor, המבוסס על פלטפורמה חדשה שיודעת לנהל את משאבי הנייד על פי צרכי המשתמש ומתאימה ליישומי מולטי מדיה; מערכת הפעלה Windows 7 וכרטיס גראפי מתקדם, Nvidia GeForceהמאפשר צפייה בקבצי וידאו ומשחקים הדורשים משאבי גרפיקה מתקדמים ברזולוציה גבוהה.
הקמפיין, תחת הסיסמה: "הניידות המושלמת עפ"י סמסונג" עולה בימים אלה על גבי שלטי חוצות, רכבת ישראל ומאות אוטובוסים בכל רחבי הארץ. בנוסף, צפויה פעילות אינטראקטיבית עניפה תוך שילוב הקמפיין באתרי האינטרנט המובחרים, בינהם: Ynet, NRG, יד2, זאפ וכן יצירת משחקים אינטראקטיבים בפייסבוק (להצטרפות לדף לחץ כאן).
לקראת סוף חודש יוני, בעיצומם של משחקי המונדיאל, הקמפיין מתוכנן לעלות גם בערוצי הטלוויזיה 2, 10, 24. כמו כן, קבוצת חיון, בשיתוף עם סמסונג, העניקה מספר חסויות בערוץ 5, במהלך שידורי משחקי המונידאל והעניקה נייד R580 לשימוש באולפן החדשות היומי.
הקמפיין ילווה בפעילות יחסי ציבור ובפעילות קד"מ בקרב המשווקים השונים ובשילוב פוסטרים התומכים במסר בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
את הדגמים השונים, ניתן להשיג עוד היום באופיס דיפו, טרקלין חשמל, ביג בוקס, שופרסל, קרביץ, אייבורי, KSP, פריבל, באתרי הסחר ובחנויות המובחרות במחיר לצרכן של 4,099 שקל כולל מע"מ, עם אחריות בינלאומית ושירות לשנה ע"י קבוצת חיון.
למידע על נקודות המכירה: 1-800-44-33-33
אתר החברה www.chayon.co.il
לעמוד סמסונג ניידים בפייסבוק לחץ כאן