המגמה לעיצוב ירוק השומר על הטבע הולכת ומתחזקת, ובשל כך נעשה שימוש רב יותר בחומר הגלם הקיים בטבע, במקום ליצור חדש. העבודה העיצובית מתבצעת לא רק למען הטבע עצמו, אלא גם למען הצרכנים שמקבלים בסופו של דבר מוצר איכותי, טהור ובריא יותר.
כיום, בתכנון נכון של בית מוקפד ומעוצב נבחרים פריטי עיצוב בסגנון טבעי הנוצרים מתוך הקשר לאיכות הסביבה והחיבור עם הטבע.
האבן הטבעית אינה עוברת תהליכי גימור קפדניים, אלא בעלת מרקם מחוספס וקווים גסים, והיופי בשימושה נובע דווקא מחוסר האחידות בגווני האריחים. "שטיחי האבן הם הטרנד העכשווי", טוען דודו ניב, מנכ"ל "מילסטון" ,החברה המובילה בישראל בקו מוצרי האבן, אשר חברתו מקפידה על שימוש בחומרים מן הטבע בכל אפקט ואלמנט אפשרי:ריצופים, אריחים, שטיחים ועוד.. "השטיחים דקורטיביים ועשויים אבנים טבעיות כשחלקן מודבקות באופן ידני. את השטיחים ניתן למקם בכל פינה בבית - בכניסה, במסדרון, במטבח, בחדר האמבטיה ואפילו כהטבעת תמונה על הקיר".
דיקורים הם אלמנט דקורטיבי נוסף שהניבו המשחקים באבן. "דיקורים מפסיפסי אבן אמנותיים, מצוי עמנו זה למעלה מ-2,000 שנה", אומר ניב, "אבל רק לאחרונה הן הפכו לטרנד אופנתי ומגיעים במגוון רחב של צבעים וצורות גיאומטריות. הדיקורים עשויים מקרמיקה, פסיפסים ומאבנים אקזוטיות, ומעוטרים בגוונים נקיים, זכוכיות או בציורים בעבודות יד".
חזון היצירה של חברת מילסטון מושתת על איכות גבוהה, יוקרה,אסתטיקה מרהיבת עין וייחודיות בלתי מתפשרת.
את חזון היצירה של חברת מילסטון מובילים בעלי החברה אמיר מילשטיין האחראי על התחום העיצובי והמנכ"ל דודו ניב, האחראי על התחום הניהולי והשיווקי.
תמהיל המוצרים של חברת מילסטון משווק ברחבי העולם ונפח הייצוא הרחב ביותר פונה לשווקי אירופה ובצפון אמריקה.