מנקודת מבט של חברות הסלולר הלקוח העיסקי הינו מהרווחיים ביותר מבחינת הכנסה ממוצעת מכל מנוי.
היום, כדי למצוא בחברות הסלולר והאינטרנט את "החבילה" הנכונה בשבילך, צריך להשקיע זמן מחקר ארוך כל כך שהוא שווה ערך פחות או יותר לשנת מחקר אקדמאית...!
אני מחפש לקוח אחד המופתע פעם אחת לטובה מחשבון הסלולר שלו. אף אחד לא נמצא ? לא מפתיע. מדי חודש אנחנו משלמים את חשבונות הסלולר של העסק שלנו בחריקת שיניים, בעוד שאלה תופחים והולכים . איך זה קורה? מאוד פשוט: בין כל "האותיות הקטנות" והמספרים הלא מזיקים, מסתתרים לא מעט טריקים, חיובים נסתרים ומניפולציות של חברות הסלולר.
גיליתי שהוצאות התקשורת והסלולר שלי עולות בהרבה על ההוצאה ההכרחית שבאמת נדרשת מהחברה מידי חודש. העניין הוא שלא עשיתי איזושהי טעות רצינית, או לא שמתי לב לפרט כזה או אחר במסלולים אליהם אני רשום, פשוט אין לנו את הידע המספיק רחב בכל האפשרויות הקיימות ומה הכי נכון בשביל החברה. לכן כשהבנתי שהחיסכון יכול להיות עצום- פניתי לחברת Telecom Experts שהציעה לי הצעה מפתה לחיסכון חשבון פלאפון - תן לנו לעשות את מה שאנחנו יודעים ורק על פי תוצאה תשפוט אותנו, דהיינו שלם לנו רק במידה וחסכנו ממך הוצאות מיותרות, אל תשלם אם לא חסכנו !
כמובן שאחרי הצעה כזאת של win - win הסכמתי לניסיון ומסתבר שלא טעיתי. מתוך חובה מוסרית לבעלי חשבונות ענקיים מידי חודש לחברות הסלולר השונות אני מציע לכולם לשקול שנית את דרך פעולתם ולנסות להיעזר כמו שאמרתי באנשים ש"מכירים את העבודה".