אז איך רוכשים ריהוט משרדי? או ריהוט משרדי למשרד שעבר עיצוב פנים?
רכישת ריהוט משרדי למשרד זה לא דבר של מה בכך, יש שיאמרו כי זו משימה קשה מנשוא. כל משרד בישראל מצא עצמו בנקודה קריטית בה הוא צריך היה להחליט על הריהוט אשר אותו ירצה לרכוש למשרדו. הבעיה בשוק הריהוט המשרדי היא גדולה וידועה. יש היצע רב של ריהוטי משרדי אשר איכותו לא כל כך ברורה וידועה. ננסה לתת לכם במאמר הזה כמה טיפים לרכישת ריהוט משרדי אמין ואיכותי למשרד. נשמח אם תוכלו בעתיד להשתמש בטיפים הללו על מנת לרכוש בצורה טובה יותר ומשתלמת יותר ריהוט משרדי
א. שאלו חברים וקולגות על חנויות המתמחות בריהוט משרדי ויודעות לספק בחורה איכותית ואמינה.
ב. שאלו את בעלי החנות "האם יש להם רשיון מתאים". אל תהססו לשאול גם מהיכן הם מייבאים את המוצרים.
ג. חשוב לוודא שיש אחריות לריהוט, אחריות יכולה להיות קריטית ברגעי משבר.
ד. תרכשו ריהוט משרדי מחנות מוכרת וידועה, חפשו אחריה באינטרנט, בררו מה חושבים עליה אחרים.
ה. בחרו בחנות לריהוט משרדי שמתחייבת להחליף מוצרים פגוים או תקולים במידה ויימצאו.
ו. בחרו בחנות קרובה לביתכם. לא היינו ממליצים לכם לבחור בחנות אש ממוקמת באזור מרוחק מביתכם.
ז. בקשו מחבר או ידיד טוב אשר יש לו נסיון ברכישת ריהוט משרדי שיצטרף אליכם למסע הרכישות.
ח. בידקו היטב ושאלו על החומרים שמהם עשויים הריהוט. האם זה סיבית? האם זה