לפני שבועיים התפרסמו מודעות בעיתונים המזהירות מפני מוצרים מזויפים של חברת "קרסטס פריז" למוצרי טיפוח השיער. המודעות הוצגו בעיתוני "לאשה" ו"פנאי פלוס" ומיועדת לציבור הצרכנים, ליתר דיוק לצרכניות, קוראות לשים לב ולהיזהר מקניית מותגי חברת "קרסטס פריז" בחנויות מכר למוצרי שיער. במודעה מפנים את קהל הלקוחות למספרות מורשות מטעם חברת "קרסטס פריז". פירוט נרחב של שמות המספרות האלה וכתובתן הופיעו במודעה ביחד עם מספרי הטלפון של כל מספרה.
לאחרונה נפתחו חנויות ורשתות רבות המוכרות, במחיר נמוך בהרבה, מוצרים לטיפוח שיער מקצועיים ומקוריים שלהם צמודה מדבקה בעברית. בעלי החנויות והרשתות האלה רוכשים את המוצרים באופן ישיר מהחברות ומספקים מורשים מטעמם. לחנויות ולרשתות האלה אין חוזה מקשר, המחייב ומגביל אותן לקנות רק מחברה אחת, או משתיים ולכן הן אינן מוגבלות למכור מוצרים של רוב החברות. מכיוון שכך, המחירים שלהם מאוד אטרקטיביים וכדאיים לציבור הקונים. חנויות אלה נותנות תחרות רצינית למספרות המופיעות ברשימה שהתפרסמה, שלאחרונה קבלו על המחירים הגבוהים שהם נאלצים לקנות שמייקר את המוצרים.
עקב כל התרעומת של בעלי המספרות המורשות, העלתה חברת "לוריאל ישראל", המשווקת בין היתר את מוצרי חברת "קרסטס", את מחירי מוצריה החודש בכ 5 אחוז, על מנת להרגיע את בעלי ההיתר ובמקביל פרסמה, ככל הנראה את המודעות לאזהרה מפני מוצרים מזויפים ופיצתה את המספרות בכך שקבלו פרסום חינם במודעת האזהרה.
האם באמת ישנם מוצרי יוקרה מזויפים המסתובבים בשוק, דומה לשאלה אם אפשר לבצע הסרת שיער לצמיתות, והתשובה היא כן. אולם סביר להניח שלא יותר מן הרגיל וכל הסיפור החל בגלל התחרות שנוצרה בענף מוצרי הטיפוח. חברת "לוריאל ישראל" עצמה, מנהל מאבק במוצרים מזויפים, בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ועם המכס שביצעו פשיטות רבות במספר חנויות ונקודות מכירה, כמו דוכנים הנמצאים בשווקים, המוכרים מוצרים מזויפים של "לוריאל פריז", "לנקום", "קרסטס" ו"מייבלין". מוצרים שנמצאו כמזויפים, הוחרמו מהמוכרים ובמקביל ננקטו נגדם הליכים משפטיים והוגשו כתבי אישום.
כידוע, שימוש במוצרים מזויפים, עשוי לפגוע בבריאות שכן אין על מוצרים מזויפים פיקוח של משרד הבריאות והם מכילים חומרים כימיים מסוכנים. את המוצרים המקוריים שהקונים כבר מכירים, ניתן לזהות על פי ריח אופייני, התאמת סימני היכר של האריזה החדשה לישנה ותווית בעברית המפרטת אזהרות ואת תנאי השימוש.
הרשתות והחנויות שנפתחו לאחרונה, מיטיבות עם הציבור, בכך שמאפשרות לצרכנים לקנות את מוצרי היוקרה המקוריים, שהיו עד עתה נחלתן ובבלעדיותן של המספרות המורשות, במחירים מוזלים.
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "