אתרי המכירות באינטרנט הולכים וצוברים תאוצה משנה לשנה. בעבר אנשים חששו לבצע קניות דרך האינטרנט, אך כיום אנשים כבר לא נרתעים מכך, ומבינים שהאבטחה באתרים אלה היא גבוהה, והדבר אינו שונה מלבצע קניות בחנות רגילה, ולמעשה הרבה יותר משתלם. גם חוסכים זמן וגם חוסכים טרחה, הכרוכה בעלויות שונות כגון דלק וחנייה. קידום אתר מסחר אלקטרוני הינו נחוץ כמו קידום של כל אתר ואף יותר, משום שקידום של אתר שאינו אתר מכירות אלא אתר תדמית, מביא לכך שאנשים יותר נחשפים אליו ואולי ירימו טלפון – וזה חשוב ואפילו חשוב מאוד, אך קידום של חנות ווירטואלית חשוב הרבה יותר, שכן על ידי קידום אתר מסחר אלקטרוני אתה מוכר לאנשים באופן ישיר, ללא השלב של הרמת הטלפון באמצע, ואם הם נכנסו לאתר שלך, הסיכוי שהדבר יניב לך מכירה, גבוה פי כמה מהסיכוי שתצא לך עסקה דרך אתר תדמית. במאמר הבא נעסוק בחשיבות הרבה של קידום אתר מסחר אלקטרוני.
בחר בחברה שמבצעת היטב בנייה וקידום אתרים
חשוב שהחברה שדרכה אתה בונה את אתר המסחר האלקטרוני שלך תבין גם בנושא קידום אתר מסחר אלקטרוני שהינו פנימי. קידום פנימי הוא קידום שמתבצע באמצעות אלמנטים להשבחת האתר, כמו תוכן איכותי, נוחות גלישה ומילות מפתח טובות.
אם אתה נפגש עם חברה לבניית אתרים, בקש לראות אתרים קודמים שאותה חברה בנתה. אם התרשמת שמבחינת הקידום הפנימי נעשתה באתר עבודה לא טובה, אפילו אם מדובר באתר מרהיב ומושך לעין, אל תבנה את האתר דרך אותה החברה. לעומת זאת אם התרשמת שבנוסף לעיצוב היפה של האתר, גם נעשתה בו עבודה טובה של קידום אתר מסחר אלקטרוני שהינו פנימי, לך על זה.
בקש ממנהל החברה גם לראות מיקומים של אתרים שהוא ביצע להם שירותי בניית אתר וקידום חיצוני (קידום אתרים חיצוני הוא קידום באמצעות השגת קישורים מאתרים חיצוניים). בקש לראות מיקומים בגוגל של אותם אתרים. אם ראית שהמיקומים גבוהים, רכוש מאותה החברה חבילה שכוללת גם שירותי בנייה של האתר, וגם שירותי קידום.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview העוסקת בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים