אם אתה לא מופיע בגוגל, כאילו שאינך קיים. כדי שאנשים ייכנסו לאתר שלך אתה צריך להיות ממוקם בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש בגוגל, ורצוי שזה יהיה בעמוד הראשון או השני. על מנת לבצע קידום אתר לעסקים קטנים צריך להשתמש במגוון שיטות, וזהו אחד השירותים שחברה מנוסה לבניית אתרים מציעה, בנוסף להקמת האתר. במאמר הבא נתרכז באחת השיטות הנפוצות של קידום אתר לעסקים קטנים – החלפת קישורים. בנוסף, נעסוק בשיטה אחרת של קידום אתר לעסקים קטנים שהיא תוכן איכותי, שכן גוגל מקדם אתר בראש ובראשונה לפי התוכן שהוא מכיל.
החלפת קישורים
כשמעוניינים להחליף קישור עם אתר אחר, יש ליצור קשר עם אתרים ששייכים לתחום שהאתר שלכם עוסק בו, ולהציע למנהלים שלהם החלפת קישורים, דהיינו שבתמורה לכך שאתם תשימו קישור באתר שלכם שיפנה לאתר השני, האתר השני ימקם קישור באתר שלו שיפנה אליכם. חשוב להחליף לינקים עם אתרים שיש להם PR גבוה (PR הוא המדד לפיו גוגל מדרג אתרים כאשר 5 הוא הכי גבוה).
ישנו גם חילוף חד צדדי והוא מתבצע כשכותבים מאמר לאתר מאמרים או מפרסמים באתר בלוגים בלוג. מדובר בקישורים שהם ממש כמו מתנה כי אין שום צורך לבקש מאף אחד כלום, פשוט מפרסמים את המאמר או את הבלוג, וזוכים לקישור שנמצא בתוכם שמופנה לתוך האתר שלך.
תוכן האתר
אחד הדברים החשובים ביותר של קידום אתר לעסקים קטנים הוא התוכן. תוכן הוא לב ליבו של האתר, והוא מיועד גם לגולשים המבקרים באתר וגם עבור מנועי החיפוש. לפיכך תוכן איכותי חשוב גם בשביל שיותר אנשים ייכנסו לאתר שלכם, וגם בשביל קידום אתר לעסקים קטנים.
מהו תוכן איכותי?
תוכן איכותי הוא תוכן ייחודי, כלומר, על התוכן להיות מקורי ולא מועתק. האתר חייב להיות האתר היחיד ברשת שמכיל את התוכן שכתבתם. מנועי החיפוש מכילים אלגוריתמים שמאפשרים להם לעלות בקלות על תוכן משוכפל. אתר שמעתיק תוכן יכול להיכנס לתוך הרשימה השחורה של גוגל, ולרדת בדירוגים שלו באופן מהותי עד להודעה חדשה. תוכן איכותי צריך להיות גם תוכן עם מינימום שגיאות כתיב, ובנוסף עליו להיות קשור לתחום של האתר ולא תלוש ממנו.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview העוסקת בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים